Thursday, April 10, 2008

Pau


Pau...nmpak tak berapa gebusss tak dapat suntikan botox agaknyer..mungkin yis dh lama kot..tp ok jugak kn walau ada yg kedut puluh ehehehe ( nk kata kedut seribu.....pau ni lawo jugak kekekekeke ) tp not bad ler, buat pon xda sukatan main campak2 jer buat inti kacang merah haaa yg inti ni beli siap kt kedai baking (sbb mls ler nk buat ;D)...walau bg ku pau ni 'tak seberapa' tp MD tetap habiskan pau ni..hehehehe tu yg SAYANG banget kt MD ni, tak sedap mana pon dia tetap makan tanpa komen...muacshhhh

2 comments:

kakyu said...

azie, seronot tgk inti dia banyak...mmg le sedap....pau ni rupa dia macam mana pun mmg sedap......

Azie said...

heheheheheheh tu lah kak yu, leper mcmana pon pau tu kalu 'empok' mmg sedap d makan..hehehehehe, azie ni tukg buat jer, mkn nyer kureng tp badan 'kembang' jugak :D