Saturday, May 17, 2008

Anak sapa lah gini......

Td pagi jugak ler saje ler mengexercisekan badan ni bg keremping sket hehehehe so nk bg peluh kua tu..A saja ler angkat/alih pasu2 bunga yg mmg tak berbunga bak kata org 'idup segan mati tak mau' mintak mahap lh yer bab2 bunge ni mmg kureng minat..so masa alihkan pasu2 tu anak2 mmg bia dlm rmh..skali anak dara ni nk kua..seboleh2 dia nak kua ikut ibu dia yg tgh berusaha nkmengkerempingkan badan ni haaa..........
 
    

Haaaaa ni lah dia, ibu dh kata 'tak mahu' eehhhh nk panjat jugak..biar saja tu dia mmg tgh kemaruk nk manjat sblm ni tak reti dh pandai ni asik nk manjat je gerammmm tgk..tp bila dh tinggi tak reti lak dia nk turun sndri...kita jugak yg kena angkut dia turunkn dia...nilah gaya kanak2 aktif & ceria hehehehe

2 comments:

kakyu said...

azie... mana le emak budak tu yek... nasib baik br tinggi tu dia dah takut... klu naik tgi lagi tu....

Azie said...

Kak yu..mak dia sibuk nk mengkerempingkan badan ni haaaa hehehehe sbnrnya dia boleh lg tinggi tp mak dia dh besokan mata..cekak pinggang tu yg dia takut...kalu mak dia bukak mulut huh comfirm terkejut terus jatuh heheh