Tuesday, May 13, 2008

Rajin..:D

Napa ntah rajin lak hari ni...siang td punya cerita daaaaa......sebenonyer mata ni ngantuk gak tp payah lak nk lelap mata...cuba gak posing2 atas katil nuuu tp tak leh tdo lak, Aniess dh tdo, Amin tak tdo lg..tnya Amin nk mkn pe? Amin ckp nk kuih mcm smlm ibu buat..smlm dh stoberi hari ni nk oren..amboi dia ingat ibu dia ni apa..main order jer...tp mood mcm rajin lak..bukak pc cari resepi kek comel ke muffin ke yg ada rasa2 oren..haaaaaaaa tang ni kalu suh buat resepi sndri A mmg dok reti...so resepi / menu yg ada kt sini semua org punya kekekekeke...tak pon amek kt mjlh nk olah resepi sndri amponnnnn lh ekkk...
Sbb cuaca panas so kena cr dessert yg menyejukkn tekak...tgk mcm bkenan ler ngan resepi Cik Mat ni..tgk sengkuang pon ada..so projek jln...then pk tekak Amin lak, dpt cari resepi cupcake oren..tgk bhn suma ada..so projek ni jln jugak..tekak A?????mcm nk mkn kopok lekor kekekeke pdhal mgu lps bru buat tp nk mkn jugak..tgk ada ler ikan selayang..wahhh projek pon jalan..hahahahaha hari ni mmg kt dapo je, pdhal td dh ckp ngan kak nor hari ni tak de projek..skali projek huhhhh.....
hari ni betul2 mendera cik Faber & Miss Morgan...huhhh bila toy ni dpt tuan gini ala a..alamatler mmg kena dera saja.
Opssss projek hari ni tak pakai tepung guni tu ekkk..sbb tepung peket ada lg hehehehe tgh pening nk boh mana tepung tu..kang kalu dh bukak bio gitu je ada kutu lak masuk kan fida kan kekekekekeke




Menu utk kudapan hari ini ialah : Orange Cupcake, Rubies Delight & keropok lekor semua resepi ini telah diambil dr Myresipi

1 comment:

shopforshoppers said...

Mak aiii Azie, rajinnya memasak, dah mcm2 juadah ada yea...nak singgah umah Azielah mcm nie, boleh makan...