Friday, July 4, 2008

Kebun?????

Dgn tanah yg sekangkang Amin ni..kitaorg tanam jugak pe2 yg patut..tp bnyk tanam dlm pasu lah...tp ni sume bkn A yg tanam sbb a tak minat heheheheh so MD ler yg tanam..yg jaga..nk harap wife dia ni jgn harap....heheheheh so tgklh pokok2 apa yg ada kt rmh ni..pokok yg tak terbela heheheheh


Betik & Daun kesum

Daun kunyit & Pokok kari

Cekur & pokok lada

Limau kasturi & limau purut

Mas cotek jantan & betina

pandan & serai

pokok pulasan & daun sup

Ni je pokok munge yg ada kt rmh kita hehehehehe


A tak minat ler tanam menanam ni..kalu tanam pe2 mesti terkulai layuuu so...yg jaga tanam2an ini ialah Mr. MD ler..inilah nasib org berumah teres yg xda tanah kesian sungguh..MD tu rajin gak tanam2 TAPI tanam yg ada mdatangkan hasil lh..takat munge2 mmg dia tak layann...rmh kita ni kecik nk buat lanskap ke hapa ke mmg tak muat...mintak mahap lah yek..yg sedia ada ni pon anak2 dok petik2 je daunnyer..kalu a ni rajin membela pokok ni nk jugak bina lanskap ke taman mini ke tp alahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii MALAS tu besoooooooooooo sgt, nk create taman mcmana kalu sume tanaman sayur2an..yg leh guna lain lah kalu tanam pokok munge kan...

2 comments:

Cik Puan Kesum said...

geramnya tgk ur garden./..esp daun kunyit,daun kesum..huhu

Azie said...

ala daun biasa2 je...kita tak reti nk jaga, yg jaga hb je tp sukeee petik heheheheheh..tu yg hb bengang je..tau guna tp tk tau nk tanam heheheheh