Wednesday, July 2, 2008

Macamanalahhhhhhhhh

Mcmana ibu tak mengong dok rmh kalu mcm ni punya gaya..adoiiiii..tgklah gaya 2 beradik ni..bila abg belajar c adik lak yg goda2 abg suh main..mcm tu lah selalu..gelak2 pas tu gadooooo...gelak2 lag gado..nangis..haaaaa bila dh start nangis pe lagi ibu pon mulalh bukak mulut..sbb ni jugak ibu nk keja..kesian kt anak2 kalu kt rmh ibu dia mrh jd kingkong je heheheheheh so..????????

video

Aniess ngan muke slamber dia kaco abg dia
oleh kerana A ni masih thp amatur yg tak reti nk amek video so layan je lah yek heheheh tp lamanya nk upload video ni ek...smpt A siram pokok bunga..sidai kain..tdo pon sempat lagi..emm agknya visual pon kurg memuaskan mcm putus2 lak....sorilah erk....

Kesudahan video ini ialah Amin terus main2 ngan Aniess ...kerja tulisan tu dia dh tak mo buat..pas main2 gado..nangis..penat den kalu budak 2 tu bukak mata

2 comments:

eugeniadarwis said...

alahaiii siannyer abg tgh semangat nak belajar adik pulak ngacau... azie, cubalah bagi adik tu buku & pensel gak... dia jeles tuu

Azie said...

tulah kak g,
dh bg pensil ngan buku sndri..sama2 tulis tp tetap nk kaco abg dia jugak heheheh penin kita..tiap hari gitulah kalu tak adik kacau abg..abg kacau adik :D