Thursday, August 28, 2008

Apam balik @ KFC

Dh buat adunan apam balik skali buat2 tak jadi...kulit dh cun dah skali nipis daaaaa..pas tu tak berapa jadik ler senang citer BANTAT....kekekekee mujur buat 2 keping je so tak ler ralat sgt..bau & rasa dia dh ok dh mcm apam balik tp tak jd ler tak mcm li kt pasar mlm..tak pe nnt wat lg..
**pic mmg xde mls nk amek gmbo apam balik yg bantat heheheheh

Mlm td budak2 mintak MD KFC...so dia layan je lah..dia p kua sensorang tapau bawa blk..ingt li set..ropanya dia li yg budak nk mkn jer so layan je lah....


Kesian kat anak2...ibu depa ni kalu ayah depa tak blk lunch mmg btl2 mls masak..malas sgt nk ke dapo nu..lunch pon msk simple jer..ibu kalu dh malas nk masak air pon huhhhhhh walau pun msk guna elec kettle tp kalu dh M hemmmm tak leh kata apa..heheheheh

1 comment:

HIROSHIMA AND AMY SENSEI said...

alahai KFC, kegemaran akak!!!