Tuesday, October 21, 2008

Tetamu

Hari ni ada spesel guest hhehehheheh dtg rumah...selama ni kenal d alam cyber..walau rumah tu xdelah jauh sgt..tp sbb main blog ni ler leh kenal 'si dia'....
'si dia' nk dtg rumah ... so A main gelek2..main masak campak2 jer..so ni lah hasil nyer nk sambut kedatangan 'si dia'....
To 'si dia' sorry ler kalu kureng sedap..terkureng layanan...terkurang serba serbi..maaf zahir batin yaaaaaaaaaa...TQ sudi dtg rumah yg tak seberapa ni..jgn serik yaaaaaaaaaaaa


ni aksi Amin & anak 'si dia'...mcm dh kenal lama jer hehheheheh

Aniess pon tak mo kalah nk gak main ngan depa :)


Ni lah 'si dia' tu....ehemmmmmmmm
kenal tak???????????

TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sorry gmbo blur ler...sejak 2 menjak ni mmg dh tak reti amek gmbo heheheheh

4 comments:

Sasha said...

sronoknya dapat buat kawan alam maya betukar jadi kawan realiti...

Intan Rosnitta said...

Azie,

Thanks Azie. Akak dah ok sikit cuma sakit masa nak solat.

Hmmm...tetiba akak teringin nak makan otak2 bila masuk sini. Huhu

;)

Azie said...

Shasha >>>> tu lah kan bila dh berblogging ni ramai dpt kenalan..:) bilooo plak turn kita berjumpa yaaaa hehehhehehe

Azie said...

Kak Intan >>>> alhamdulilah akak dh ok...

kalu akak dtg cni kita belanja akak mkn otak2 yaaaaaa :P