Tuesday, November 18, 2008

Amin demam

2day tak leh merempit sgt..sbb Amin demam..mlm td kul 9 dia dh start demam...tgh mlm smpai merepek2 dia ckp..kitaorg bgilir jaga Amin..sbb dia tak lena tdo..pas tu bdn panas ckp pn ntah pe2..so MD coti hr ni..mlm bjaga :)...smoga Amin cpt sembuh..winduu laks nk mare2 dia hehehehe
kesian sggh ler ngan anak teruna ku ini...br pas p klinik..blk terus tdo lg ...terus bungkus dia ngan selimut pas tu balut lg ngan toto bia bpeluh....ksian nyer sorry..dear..

** Amin ni mmg jarang sakit...tp kalu ayah dia sakit (MD) dia pon akan menyusul..org kata apa??? darah sama ...MD mmg demam sket..tp kalu org tua ni sakit leh tahan..tiap kali MD sakit mesti Amin akan ikut walau tnpa sbb..ni nk kata main hujan tak jugak..dulu masa MD kena chicken pox amin pon jangkit..yg kita ni ngendeng2 kt MD konon nk jugak ciken pox tu hampehhh tak jangkit pon..pdhal kita tak pnh kena lg..kesimpulannyer Amin ni anak ayah hehehehe sbb kalu ayah d timpa sesuatu mesti Amin kena gak..kompem..:)

3 comments:

Sasha said...

time ni lah budak2 nampak baik... bila sihat rasa nak marah je kan??...

halen said...

uhhh.. x abis2 lg kes musin anak sakit ni. cian amin demam yer.. jgn lupe mkn ubat tau.. :)

ladyell said...

alahai..siannye die..jgn lupa bg die ubat n rehat.. nnt ok.harap amin cpt sembuh...