Friday, November 7, 2008

Jawab tag

fuhhhh br abis peksa budak..skali cikgu kena jawab soklan yg bnyak tu ya heheheheheh..ok NONIE hrp puas ati yaaaaaaaaaaa

1) bekas kekasih saya adalah
huh...soklan maut..ada gaks dolu2 zmn muda2 kekekekek tk pa MD tau..biarlah rahsia :)

2) saya sedang mendengar...
dgr suara tv jer..tu pon dr rung sebelah

3) mungkin saya patut
* kurangkan makan hehheheeh mcm dh over weight lak
* bg vit RAJIN tu mai heheheheh

4) saya suka
* jalan2 heheheh..tak kira mana
* bercakap..aka membebel hehehhe

5) sahabat2 baik saya
Ramai kwn..tp plg baik realiti nih namanya MIAH..kwn blogger pon ramai yg baik2..sukeeeee sgt sbb ada jd bes pren gitu heheheheh

6) saya tak paham
bnyk menda A tak phm..lg kalu bab politik..amenda ntah bg hangin jer..

7) saya kehilangan..
apa erk...so tak hilang apa2 yg penting lg ler

8) ramai yg berkata...
ramai benooo...tak hingat ler apa org kata heheheheheh
((((( aci tak jwb gitu heheheheh )))))

9) makna nama saya...
Cahaya Keazaman / kebesaran :)

10) cinta tu adalah...
terlalu subjektif...bg A..suci sgt hehehhehe

11) disuatu tempat, seseorang sedang..
baca jawapan tag ni heheheheheheheh

12) saya akan cuba..
* jd ibu yg baik..tak mo garang2 heheheh
* nak rajin...nak rajin..nak rajin

13) Makna SELAMANYA
ABADI............

14) Henpon saya
ala murah2 jer janji leh time call..sms..ni pon MD bg adiah beranakkn aniess heheheh..seumo idup 2x je beli hp..lain sume MD bg heheheh..dlm koleksi ada 5 henpon tp yg leh guna 1 jer :)

15) saya paling meluat bila...
* org ngada2
* buang smpah dpn kita..hishhhhh
* dll heheheheh

16) Bila saya bangun dr tidur
otomatik p dapo..masak air..pk nk wat bekpes apa

17) Party adalah..
huhhhh tak minat ehh...

18) haiwan yg paling cute pnh saya jumpa
apa erk.....iguana kot...cute jer kan..dia leh tukar kaler badan :)

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
budak2 ler..time raya dpt wat collection...dh tue ni..sapoo nk bg lagik???? huhuhuhuh

20) hari ini...
* siapkn tnda ketas jwpn..akhrnya siap gak
* mkn muffin kt skool...beli siap jer..( x sedao huhuhuhuhu )

21) mlm ini saya akan...
* ingat nk bungkus2 brg ler :)
* konon nk tdo awal sbb esok nk basuh keta pepgi heheheheh ( kalu rajin )

22) saya btl2 inginkan...
* nk sgt p MEKAH tu pas tu br nk melancong mana2

23) bila tgk muka kt cermin pg td...
tgn ni gatal dok picik2 jerawat kecik2 tu gerammm bertenggek kt mukee nih
mesti ler lawo2 pg2 heheheheh sbb MD nk p keja :)

24) shopping kompleks..
sukeeeeeeeeeeeeeeeeee nyer...weekend mmg muka shopping kompleks kita nih..slalu MD ajak lepak kt JUSCO jer...kalu li brg2 br p Giant ker Tesco ker kalu malas..p supermarket MASLEE dkt sini jer

25) makanan segera
sukee mkn KFC..pas tu pizza hut..pizza shakeys pon best gak..eeeee esok nk mkn pizza ler

26) ayat2 terakhir kata pd org...
Aminn.......nape bukak baju..pakai baju..
latest nih...Aminnn.............Aniess..............Solat.............................
( nada suara sket keras ler ) heheheheh

27) Nk pnjgkn tag ni?
nk gak..sapa ehhh...jap yer
Amy
Eija
Kak G
Kak Eiba
Kak Hana
& KAMU LER ( yg tgh baca niiiiiiiiiiiiiiii...haaaaaaa nmpk...)

**** tak kisah nk buat bila..kalu dh buat abaikan saja heheheheh


No comments: