Saturday, December 13, 2008

Hasil Kerja

Hasil kerja Amin...dia lukis sndiri dia tulis sndri...


memula tk tau dia wat apa sbb dia wat jauh dr A..cuma dia tnya mcmana nk eja..ayah..ibu..abang..adik..A eja satu2 nmpk dia menulis..A nk tgk dia kata belum siap..nnt dh siap dia tunjuk..so itulah hasilnya..bila tnya watak 1-1 Amin jwb

Ayah - tgh bye2..ayah pakai baju work..poket ayah ada pensel & pen
Ibu - ibu pakai tudung..kain ibu ada flower..ibu bye2 ayah p work ( huhhh besoo tul ibu dia :D )
Abang - abg bye2 ayah jugak
kakak - kene kecik sbb Aniess kecik lg..aniess pn bye2 ayah

Tp sbagai ibu A bangga gak ngan Amin ( walau dia selalu kena marah hihihihi ) sbb kalu ikut A mmg jarang ajar dia menulis..bila suh menulis alasan dia bkn mainnnnn lagi kdg sakit jiwa d buatnya ; sakit tgn lah...perut sakitlah...pensel xde..apa saja alasan dia geramm tul..tu lah bila dia boleh menulis ni syukur sgt TAPI poblemnyer dia sukeee menulis huruf besar...A ajar huruf kecil dia tak boleh ikut..dia tetap wat huruf besar..suruhlah tulis huruf apa pon dia boleh tulis tnpa lihat huruf contoh tp dia akan buat HURUF BESAR...harap2 nnt bila dia sekolah dia akan dgr teacher suh buat huruf kecil..dia boleh ikut..tp huruf kecil dia tak berapa kenal ler kalu huruf besar tu lajuuuuuuuu jer...emmm

1 buku habis dia lukis segala jenis watak sume ada..spongebob..patrick..en.crab..ben 10 kira sume ada tp wat gaya dia ler..pas tu lak Amin kalu lukis mesti nk complete..ada ibu dia..ayah dia..abg dia..adik dia..kira cukup mcm kami anak beranak hahhahahaha..tu dia lukis crab pon mesti ada ayah..ibu..abg..adik hhahahahah

Sesungguhnya kami mmg tak pnh aja amin mcmana nk lukis menda ni..menda ni..dia imagine sndri..selalu tgk maka dia leh buat...walau tak secantik mana tp A bangga ngan dia..sbb tu segala apa yg dia lukis @ buat A tak pnh buang..A simpan..nnt bila dia besoo A akan tunjuk pd dia hasil kerja dia :)

semoga Amin & Aniess membesar sbgai anak yg soleh & solehah serta mjadi INSAN yg berguna ibu ayah sentiasa doakan kamu........luv u all.....

9 comments:

azila said...

pandai + kreatif la amin ni!!
good for him,kak!
tp,nak kena polish lagi ni pasni,belikan buku2.kaler2 yg bole merangsang dia utk lbh kreatif lagi..
(cheh!ckp mcm dh ada ank,ekekeke)

leeyana-mamadaniel said...

ehehehe..mcm daniel lah...skang ni asik keje nk menulis,melukis n mewarna je...tp yg geramnya klau bab melukis tuh ...asik keje lukis HANTU jerkk...muahahaha...klau bab tulis2 plak ...mmng sepesen ngan amin lerrr...dok tulis huruf beso je...hihi..

Azita said...

cantik hasil kerja amin!! ok lah tu utk standard dia... kalau mak dia yang lukis cam gitu, ada yg kena tu!!!! hahahaha...

Mat Gebu said...

Hahaha...mmg kreatifkan anak2 ni, tu nasib baik dia tak lukis "mama" dia tgh melanggok depan laptop/pc sambil main "game"....

Azie said...

>> azila...dh bnyk dh li buku mewarna tuu siap yg ada power rangers tu tp d kaler ikut suke ati dia..smpai mukee org pon kaler oren ape kes heheheheheh..pas tu suke ati dia + tanduk ler apa2 ler kt org tu pas tu syok sndri bikin cerita heheheheh

Azie said...

>> liana...hahahahah lukis antu yek..mcmana depa leh imagine antu bntknya gitu erk hehehehh..so far amin tak pnh lg lukis antu kalu dia lukis pon akak gelak agaknya heheheheh

Azie said...

>> Kak azita...hahahahh agknya mak dia lukis lg buruk kot kak hahahahah mklm ler tgn tul2 keras xde seni heheheh

Azie said...

>> Mat Gebu...kekkekeke amboiii perli nmpk hahahahahah..skg dia lg terrer main games dr kita hahahah 'berkat' ibu melanggok dpn pc heheheheh...dia pon join ...tak senonoh kan ibu dia ni hahahahah

halen said...

wahhh.. pandai amin berimaginasi eh siap ble lukis lg.
mama amin sila bg adress sy nk bg hadiah ni hehehe..