Thursday, March 5, 2009

Sardin...ampooon


Dh bape hari tk mo mkn nasi pepagi ni bgn tdo mcm tingin sesgt nk mkn nasi tp nk lauk sardin..kt rmh ni SARDIN mmg MD tak bg mkn..tp tekak ni gataiii sgt nk mkn..kira dh tahap meleleh air liur tu..mmg dhhhh lamaaaaaaaaaaaa sgt tak mkn, sejak2 pasal tau tak baiknya mkn sardin dlm tin ni lah..tp sbb ati sudah tidak tahan...rasanya kalu tak mkn hari ni mcm nk nangis guling2..punyalah teruk kan..
Elok je MD p keja A terus panggil2 jiran sebelah rmh A tnya dia ada stok sardin tak..alhamdulilah dia ada sardin tin size sedang..emm A pinjam dululah nnt2 ganti..dpt jer sardin tu tanpa lengah pepagi lg A dh masak nasi & sardin ni..sudahnya nasi panas2 A dh makan..wallaaaa nikmat sggh walau mkn nasi berlaukkn sardin saja mmg sedapppp sesangat..
Isi dia cuma 3 ketul je mmg kompem tuk A sorang hahahahah..mmg ler MD tak smpt nmpk kan sbb akan A mkn lagi jap g hahahhahahaha...
TP kalu MD baca blog ni...sorry dear..dh kecur sgt2 nih..ampoooonnnn len kali tak buat lagi ya tp kalu ngencis sardin lagi buat lagi yaaaa ampoooon...muachhhhsss

7 comments:

Aymy with love said...

k azie, mmg sesekali mkn sardin nie syiok tauuu... hb kiter mkn gak, tapi pas makan sure sakit purut... tu kengkadg mls nak masak... tp bile tingin tahap cipan, tak kireee... daku masak gakkk...

mama nazmi said...

hi..saya tertgk blog u ni..sonok jugak baca..mmm..sardin mmg sedap..paling saya suka cap ayam ngan botan...pastu campur kentang byk sikit mmm sedap..mkn sesekali takper kot hehehehe...

My Blog said...

sardin pun sodap gak.. i like it.. sambal sardin.. oh sardin....

Azie said...

>>> Aymy...mmg kan kalu tingin sgt nk mkn tak kira dah hehehehehe

Azie said...

>>>mama nazmi...samalah kita masak sardin cap botan hehehh..mmg kalu masak sardin ni sedap letak kentang pehhh terangkat kan heheheheh

Azie said...

>>>my blog...masakan paling simple kan :)

Sasha said...

Sha seminggu sekali mesti nak pekena sardin... makan ngan nasi panas2 SEDAP!!