Thursday, April 9, 2009

Tak tahan

Dek penangan nmpk kat rmh Kak Nor.. Pas tu kat rmh mek Ika..
pg2 dh bangun dok ngerjakan menda nih..sempat wat bekpes..mmg sedap..senang plak tu..resepi asal dkt MYR dr Kak fida

Lps godeh roti tu siap2 tuk menda ni plak..teruja beb nak buat..dr hr tu lg dh kecur tp sbb xde PC pendam je hasrat..
Last week blk kg..masa sibuks nk masak kat rmh mak..( nk smbut mak ayah blk umrah ) selongkar kabinet mak..jumpa PC pe lagi bgtau mak ngan tersipu2 nk pinjam mak nyer PC hehehehe..mak suh bawak jer haaaa pe lagi la tu gak A angkut blk Pasir Gudang muahahahah..TQ mak..cayangggggggg mak...smlm gak suh MD carik ikan yg sesuai..skali dia bawak balik ikan selar kuning hohohohoho...tak kira sbb nk buat jugak..boleh ker tdk nak jugak..so lps pg td menggodeh..akhirnya ni lah hasilnya
Cayalah mmg rasa sejibik mcm sardin dlm tin..A mmg penggemar sardin so pas ni tak yah syusah2 mkn sorok2 lg dr MD heheheheh..sebelum2 ni nk mkn sardin kena sorok2 la ni leh mkn ajak MD lagi heheheheh..mmg kredit lah utk Cik Mat Gebu yaaa...TQ

2 comments:

Sasha said...

huuaahhh!! ada resipi sardin sendiri... ni yg aku suka ni... x yah dah beli sardin dlm tin...

p/s: seminggu sekali pekena sardin...

Azita said...

dah abis "pantang" ke?? dah macam2 menu kuar! err...azie, leh bg contact no tak? e-mail kt kak ita ya!