Wednesday, April 22, 2009

Yummy............

Setelah puas dok pk ketam nih nk masak pe..Thanks kak Masz bg idea...nk msk serai kita tak retilah Kak zie :).... ni lah hasil skodeng sana sini...resepi amek kat Myresipi.

Yang ni utk MD...
amekkk ko..tak muat masuk mangkuk..serve ngan periuk2 skali heheheeh..A mmg tak suka msk kuah bnyk2..kuah tu cukupkan syarat jer :)

Yang ni plak utk ibu & anak2nya :)
Sebab anak2 tak mkn pedas sos boh sos cili sket ja...

Ketam sekilo tu abis masak hr ni jugak..nak simpan lelama tak beshh laks...

Ni plak hasil skodeng rmh kak Hana....kebetulan ada stok kailan yg dh nk xpired tu yg masak hari ni...tp tak dan nk susun2 mcm kak Hana kekekeek terus je tuang dlm pinggan.. :)

JOM MAKAN......................... :)

5 comments:

jus call me ida.. said...

waaa..sodapnyer nampak...
saya pun takder kojo nak menyusun2..

~~ciklinn~~ said...

sedapnyerr ketammmmm dah lama sgt2 tak mkn ketamm

Azie said...

>>> jus call me ida...wahh panjg bonar ehh nk panggil heheheh...kalu rajin susun gaks tp td hb dh nk blk tu yg main tuang jer hihihihihi

Azie said...

>>>~~ciklinn~~ ... mmg sedap..kita pon jarang sgt2 mkn ketam tp la ni dpt yg murah tu yg rembat tu :)

hpajb said...

salam, ketam ni masak ape ek??huhuh.kuah die cam kaler ijau jer tuh, btul ek?huhuhu.