Thursday, May 28, 2009

Kerana sebijik Kek :(

Semalam kan bgtau kan ada makan2 kat sek...

kita ni sajalah wat kek..mmg saje wat tuk makan2 bkn apa2 pon sbb kita mmg x reti lagi so wat saje2..pg buat 1 jam b4 p sek..br kita rasa nk mendeco..tu pon deco huduh benooo perasaan kita huhuhuhuh

Smpai sek mmg ada cikgu lain sponser kek...huhuhu selamat sbb kek kita sgtlah huduhnya...kek ijau tu d sponser..yg ceklat2 tu biasalah kita wat...

Tp kan yg tak beshhnyer...kan..kan..bila kita bawa kek tu kan..ada orang mcm xmo tegur kita huhuhuhuhu kesian kita taww...sebelum ni kalu dia jumpa kita..kitaorg dok pot pet..pot pet..smlm kan nmpk sgt tau..masa memula A smpai sek dia sembang2 ngan A mcm biasa..pas tu dia yg bukak kotak kek kita..terus muka dia berubah tauu...terus dia xde tegur2 kita ...kita ni tak phm, mcm biasa tegur2 dia..tp dia wat tak layan je..kita pon cuak ..abis majlis..ada plak yg bgtau kita napa member tu??? pas tu mulalah gossip timbul bgtau mgkin member tu terasa sbb smlm mmg ada ler cikgu nk suh A wat kek ceklat mcm tu dia nk Jumaat ni..A bgtau x sempat, sebab utama ialah member tu mmg jual kek2 coklat..bila A buat deco gini..mgkin dia tercabar kot...alaaaaaaaaaaaaaa nyampass tul A dgr mcm tu, sbb ngan org lain dia layan tp ngan A jer dia otomatik berubah..gerammm plak ...ke aku ni yg mudah noo terasa...
Tp sbb org lain perasan ler maka A ter pk..

U alls tgk ler deco kek yg huduh....mmg sgt2 huduh bg A, plan asal mls nk deco2 bagai sekali kek tu masak dia tersengeh lebor maka terpaksa cover ngan topping...huduh kan..yg nmpk oishii tu sbb ada stoberi jer huhuhuhuh..tu pon Amin suh ganti balik stoberi dia kakakaqka
gmbo kek yg huduh yg menjadi gossip panas kakakakaka

Bila citer aka ngadu ngan MD..ayat dia simple tp sinis..'tu lah orang melayu' hemmmmm

>>>>laters...ada yg habaq kat A..member tu takut nooooo A amek peluang dia...aik!!!!!! tak phm A..sebelum ni sapa2 nk kek ceklat amek kat dia..skg A dh ada dia takut org amek ngan A plak....hish..hish..hish...geleng pale jer A hemmmmmm....ishh manusia nih, pdhal kan kalu dia nk resepi apa2 kita bg tnpa selindung2..sbb A tau kalu kita berkongsi ilmu >>> amalan mulia lagi berpahala :) malas ler nk layan wat derk je tgk jelah smpai bila...tak pa2 nnt naik skool A bawa plak cis kek..nk tgk meroyan ke tidak ???? kakakakakaka jahat tul haku kakakakaka

9 comments:

Na Shari said...

Apa la yang ada pada rupa..yang penting rasanya sedap :)

Kalau kwn na buat tak layan je dengan na...Na saja buat terhegeh-hegeh tegur dia banyak2 kali...biar dia rasa bersalah sikit...

~ Lady ell ~ said...

eh ok aper..tk de huduh mener..tp masuk lam perut gak kan...

tk pe lah..sejuk hati dier ok lah tu.. :)

Rozie said...

salam Zie...

dah cantik ler kek tu...

bab kawan azie tu, biasalah dah lumrah dunia...rambut sama hitam (warna yg asal ler...ehehe) tapi hati lain2...tambahan skrg ni rambut pun bole kaler2 lg susah nk duga hati org macam ner...sabar jer lah.
rasanya akak pun pernah terkena mcm ni gak...huhuhuhu

+a.z.i.e+ said...

Sabar yek,Kak Azie. Memang ada orang yang bersikap begitu, tp yg penting.. Kak Azie buat tak tahu jerk. Buat biasa ibarat takde apa yang berlaku. Kerana lama lama nanti, dia akan tersedar dan malu sendiri. Hopefully dia akan berubah :)

Azie said...

>>> Na Shari...mmg kan cam omputih kata don't judge the books by its cover...ehehehe spekong plak hehehe..btw TQ yaaa


>>>Lady ell.....TQ, mujur tak jompa tiap hari..kalu jumpa tiap hari adehhh mls tul nk ngadap org gini :)


>>>Kak Rozie...akak pon dh pnh kena???mmg kena saboo jelah kan :) rambut pon dh kaler maler tak sesuai lg dh heheheheeh


>>>azie...tu lah bio je kan ..saboo je lah..tp honestly..malas nk layan..boleyy gitu??? kakakakakakaka


btw...TQ all.....

kak ina kl said...

salam azie..kelakar ada..nak gelak pun ada baca story mory kamu ni..sabar ajelah..agaknya kalau lagi lawa mesti dia rasa terancam..

Amy said...

salam azie,
ish2 die kate deco camtuh huduh.Hmm kalo kte yg deco blh la kate huduh tau. Ok pe tuh! Psl member tuh mgkn die takut tergugat kot.Hrmm lantak die lah azie oii. Kang bukak skool nih bawak kek lg, nnt deco kaw2nya. Hahaha jahatnya aku!!

ummi said...

salam azie..rupa x penting..yang penting rasanya dan feedbacknya licin..kan, kan..Pasal kawan yg xmo tegur tu..mmg sah2 la dia tu jeles..n takut terancam..beselah orang melayu takut terancam sebab xsuka bersaing..x mcm bangsa2 asing..bersaing sihat...Biaq pi la kat dia...dia x untung..Azie pun x rugi apa2..biar dia terima kenyataan dan pk sendirik laaa..mmg mcm2 jenis orang dalam doniaaa ni kaann..

Azie said...

>>> kak Ina kl...muahahahahah tgn kita ni keras kejung kak eheheheh..payah nk lawooo :D


>>>Amy....tulah ingat cdg naik skool nnt nk bawak cis kek plak kakakakakaka nk tgk meroyan ke idak hhahahahah...jahatnya haku kekekekeke


>>>Kak Ummi....tulah kan dh namanya manusia kan...tak pa kita sabooo...sejuk ati kita dgr kwn2 bg pandangan...TQ muah..muah..muah :)