Tuesday, May 5, 2009

Mee Banjir Udang @ Pasir Gudang

Emmm...kes x dpt jumpa kerang nk wat mee kari..beli udang bnyk2..MD suh wat mee banjir udang muahahahahahaa....


Awal thn hr tu rasanya lah pnh tgk kat Majalah 3 tang mee banjir udang nih kat Perak kot...masa tu mmg tingin sgt..so plan ngan MD kalu kami bercuti ke utara nak rasa mee banjir udang nuu...tp nak tgu p utara tu lamooo nyer lah hai..

Puas dok goggle mcmana nk wat mee ni..tak jumpa plak, mcm2 komen A baca tang mee Banjir udang kat Kuala Sepetang nuu...last2 A wat kuah mee kari cume kerang tu ganti ngan udang..

A punya version mmg complete set mcm mee kari..tp sbb udang tu melampau bnyknya so isi2 mee kari tertimbus dek udang :)
Sedap gak...kakakakakaka puji mskn sendiri heheheheh

Jemput mamam.............................

10 comments:

+a.z.i.e+ said...

Hehe, wah kalau tahu lunch kat rumah kak azie tadi.. hehe :) tp ada orang kata, mee udang kuala sepetang tuh tak berapa sedap.. hanya gah dengan udangnya sahaja.. kuah dari sos tomato.. hurm, tp teringin jugak nak pergi :))

Azita said...

azie, yg ni mmg kalah dgn yg kat Kuala Sepetang, Taiping, Perak tu...

ijayuji said...

KAK AZIE!!!! akak tukarlah versi lain chatbox akak kat sebelah tuuu sakit jiwa lerrr nak bg komen kat sini hihihi.... kita tk nmpk chatbox akak tuuuuuu.....

Aymy with love said...

k azie, meriahnyer udanggg... nak kecek sepinggan boleh?

Azie said...

>>>+a.z.i.e+...looo nape tak ckp awal2 dh selamat dh..tgl kuah jer kekekekek...tp mmg pon akak tgk bnyk komen kata x beshh..yg beshhnyer udang dia fresh :)

Azie said...

>>> Kak ita...hehehh sure akak dh mamam kan yg kat taiping tuu...tingin nk p :)

Azie said...

>>>Ijayuji...ko tak leh nmpk ehh ok nnt akak tmbh lg heheheh..kerana mu ijah akak rela buat lg heheheh

Azie said...

>>>Aymy...bukan takat sepinggan..bermangkuk2 pon akak leh bg..tp blk sini dulu yek hiihhii aci tak gitu kekekekeke

Mat Gebu said...

Waaa...saja lah tu nak menjeles kan pakcik..mentang2 leer aku ni alergi....koo mmg kejamm!!!!..ahaks!

Azie said...

>>>Mat Gebu..heheheheh selalu cik mat jer yg menjeleskan kita kekekekek..waaaaaaaaaa alergik ya..cian dia hehehe