Sunday, May 31, 2009

Pe dia....

Gmbo b4 cuti2

esok ada lg kat rmh tp kena attend kusus wajib jabatan..so posponed pg selasa br bertolak...
Gmbo pe erk ni.....

4 comments:

Na Shari said...

Gambar ulat bulu yang dah nak jadi rama-rama ke?

Azie said...

>>>Na Shari..dok tau ler menatang apa ni..mcm ulat bulu kan..ntah pas snap dia ghaib plak tak tau ler kot dia dh jd rerama :) tp ulat bulu leh jd rerama eek??? Tak tau ler ;)

Azita said...

mmg ulat bulu la azie!!! mcm ulat bulu kat pokok ceri kat umah sebelah umah kak ita jek...!

Azie said...

>>>Kak Ita...ulat bulu eek..td kita kebuhsanan heheheh sbb jiran2 tetangga kita sume xde tu yg amek gmbo agak peliks sedikit kakakakak jakun ler tu heheheh