Monday, June 29, 2009

Akhirnya.....

Puas dok pusing 2 hari lps..JJ, tesco..giant..tako xde :(...last2 MD kata ganti ebi jer..so jadiklah ebi yaki heheeheheheh

ni bhn2nya..li kat JJ...A tak phm langsung tulisan jawa kat pack tu...sume MD nyer keja

Dr proses bancuh..smpai ler golek2 sume MD yg buat..sambil buat mulut dia berceloteh psl zmn2 dia dok jepon dulu..layankan je lah
payah gak eekk buatnya..tak reti den nk golek2 aka tebalik2kan..kena pantas wehh..tp dh phm dh cara membuatnya...senang jer..

disbbkan xde tako..ebi yaki pon jadi lah kan...half adunan dr 400g tpg takoyaki tu..kami dpt dlm 60++ biji...konyang kami...ni menu berbuka MD..mkn tnpa sos nya pon dh ok..yg A asal kua dr pan..terus ngap..ngap..MD tgk jer sbb dia puasa hiihihhihi..pas tu dia bls dendam ler..sedapp ler..mmg leh buat lg...Thanks to Ika..sbb bg penerangan yg sungguh terperinci ihihihih

6 comments:

hunny said...

nak yaki...nak yaki... tak kira tako ke ebi ker...brp hengget kos semua dgn delivery sekali...tingin nih...

Azie said...

>>>kak hunny ...:(( :(( tu kena tnya mek tu sndri huhuhhuhuhuhu

kak ina kl said...

salam azie..jelousnya..beli kat luar mahal giler..

somuffins said...

Salam. You buat sendiri? bestnya. I suka tako inti sotong n abalone. Acuan tu beli kat Jepun ke?

Azie said...

>>>kak ina kl...kat sini ada nmpk ker kak acu nyer..bapa erk kalu kat sini..kita tak pnh nmpk plak :)

Azie said...

>>>somuffins...yep..bkn me tp hb yg buat hihihih..kita tgk jer..br belajar..acu tu kirim kwn kat siam nuu :)