Friday, June 12, 2009

Today - My Birthday

Alhamdulilah...Tuhan masih panjangkan umo...

sob..sob..sob..dh tua ropanya diriku..no angka 2 dh dpn tu..dh terasa2 gelaran makcik..makcik :(

Ni dpt adiah dr Kakak tganu hr tu :)...pg2 tak saboo nk bukak kekekekekke..pas tu Amin & Aniess pon main bukak jer adeiii saboooo jer

Ni masih berbalut kemas ..cantek
ni plak lps d salin kulitnya
Ada kisah dsebalik hadiah2 ni ehehehehe...Kak Nor jgn lupeee tulis nama ya len kali :)...oooo ya TQ juga pd Ika aka Natto yaaaaa...suker..suker..suker.... dpt kain tu leh wat baju raya ..opsss budak2 pon dpt gak adiah..nnt bila anak2 dh guna kita snap ya mmg sedondon ler anak beranak tu...TQ muah..muah..muah

7 comments:

Rafizah Nordin said...

selamat ulang tahun azie...semoga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki!

eh,same date ngan hb kite la...ade wat kek cekelet.tp belum posting lagi.tghari ni katenye nak balik mkn tengahhari barulah tiup lilin sekali hiks

Eiba said...

SElamat Hari lahir yaa... Semoga panjang umur, di permudahkan rezeki, di kasihi, di tetapkan iman dan selamat selalu.. INsyaAllah.. Jaga diri baik2 k...kim salam ngan anak2 ngan Mas...

Amy said...

Salam azie,
slmt harijadi yg ke?????? haha apepon smga panjang umur, dan dimurahkan rezeki olehNya. Xde makan2 ke nnt ni?? Kakaka

Azie said...

>>>Kak Fiza...terima kasih, eheeheh sama eeehh ngan hb akak?? tp kita mudoo kot hihihihih...kita xde kek pon esok agknya..kalu rajin ler hihhihi :)

Azie said...

>>>Kak Eiba...TQ muah..muah..muah..muah..aminnnn....

Azie said...

>>>Amy...eheheh TQ amboii ko mentang2 ler kita dh masuk kelab 30an hihihihihi, weehh wish je ker adiah manee kekekeke??makan2 xde ler :( MALAssssssss ngee ngeee ngee

Basikal Jepun said...

Jom singgah tengok barang dari Jepun..! http://jepunmari.blogspot.com have fun..matta ne!