Wednesday, July 8, 2009

MaLaS

Ni menu lunch kami..( A ngan Aniess )
ni lah akibat tahap ke MALAS an yg melampau...hahahahahaha..MD plak xde tak blk lunch haaaa amek ko ..ibu mmg malas masak..masak telo mata kobau ja haaa

khas utk suami ku yg rajinnnnnn skodeng blog ni :
Sayang...org tak masak hari ni, tgk kita makan mcm ni jer ngan Aniess :( balik nnt sayang jgn lupa beli sate yaaaaaaaa...dh bapa hari kita nak kan..kat rmh xde masak pe2 so sayang jgn lupa beli sate muahahahahahaha...muah..muah..muah..i lebiu kekekekekke...kesian Amin xde mknan blk nnt :) :P

Ni plak bekpes pg td...cek mek molek yg kita buat tak berapa molek kakakaka..ni pon snap dr bento Amin..gasak ler janji ada kenangan A buat..sedapp gak kuih ni..len kali leh buat lg..nk prektis lg bg lonjong2 skat hihihihi

2 comments:

blogresipi said...

Makan ikan bilis goreng bawang macam tu sedap ape... kena nasik panas2 ade sambal belacan ke... sedapnye....

Sasha said...

adus!! sedap betul lunch tu... seropalah kita pun kalau rajin mkn lauk tu je... yg penting sedap!! janji nasi kena panas2...