Thursday, October 15, 2009

BerBaLoi TaK????? :(( :(( :(( :((

Rasa2nya u all pk...berbaloi tak A bayar RM 50.00 utk menu ni...di ulangi RM50.00 utk kami sekeluarga...huhuhuhuhu
Nasi beryani..lauk ayam merah, acar, kurma daging

buah tembikai & honey dew yg kami x sempat nk mkn :((

Apam mekar & popia..ada kek sket jugak..ni pon kami x sempat mkn tauuu :(( :((

air nyer air oren...pas tu dh jd rasa air masak huhuhuhu


ni menu yg sempat kami makan :((
BERBALOI ker kami setiap rumah bayar RM 50.00 tp mkn ni jer ?????????

tensen...tensen..tensen... rasanya org yg tak phm mate pon tau berbaloi @ tak menu segini ngan harga yg d bayar :(( :(( :(( :((

6 comments:

Irisadila said...

Tak bebaloi langsung. Kenapa perlu bayar RM50?

Azita said...

ha'ah, knpa kena bayar RM50? Makan kat mana tu? musykil.....!

Eiba said...

Kehkehkehekeh...nasib ler azie oiii..halalkan jer lah...hahahahahahaha

sunkist said...

err mkn kt mana tu azie?? mmg tak berbaloii..

Anonymous said...

Xpe la Azie...asal dpt amik gambar mknn tu udah ler...
Budak baik.....

Adnazthie said...

Salam Puan Azie
Sabarlah ye mungkin duit tabung tak cukup jadi kena kutip lebih. Macam kat tempat saya, kami kena bayar RM10/famili, ada cabutan bertuah lagi. Taman n surau top up.
Apa-2 pun anggaplah sebagai sedekah.