Tuesday, October 27, 2009

Mari Belajar Menunggang Basikal

Ada minah tu kan...tgh kemaruk naik beskal..tau ler menda baru dpt hehehehehhe...tp Ahad lps kami bawa depa ni p taman main beskal..haaa ko Amin puas tawaf taman tu, MD ler bnyk ajo Aniess main beskal :)
video
Sgt2 marah bila abg dia usik bell dia..tp cukuplah sabooo ngan kakak ni nk kayuh beskal adehhh senak juga perut nk tgu dia kayuh hiihihhihi

6 comments:

Watierman said...

Wah...terasa dah lama betul yer..akak tinggalkan zama ajar anak naik basikal....huhuhu dah besar2 habis...!!!

LOVE said...

Hehe, happy cycling!!!
Love pun tunggu my little gal to start walking, then running, then cycling plak! hehe ;)

Azita said...

buang le extra 2 tayar tu. barulah thrill!!!

Azie said...

>>>Kak watierman...kita br nk start aja nak main beskal...yg abg dh pndai sket sat g buang tyr tepi tu hihihi..yg kakak ni adehhh senak perut dbuat nya hihihih

Azie said...

>>>Love...masa memula nk ajar tu sonok gak..tp bila ibu jer kena tolak rasa mcm baran jugak hahahahh..tk pe love jgn mcm akak yerk..akak ni mmg baran sket hihihih

Azie said...

>>>Kak Azita...nak buang tyr tu tp kena btl2 pndai2 dulu hihihihi