Tuesday, November 17, 2009

Layan jugak....

Jam 3.30 pm @ sekolah

Tetiba tekak rasa nk mkn lempeng bercicah sambal tumis

otomatik terus sms MD..
suh dia masakkan lempeng ngan smbal tumis...
mulanya dia tak mo..dia habiskan cat
A hntr lg sms suh dia buat jugak sbb rasa nk sgt2 mkn..sikit pon jdlah
dia bls sms..kalu rajin dia buat...

TAPI A yakin suami ku itu tak kan hampakan isteri dia nih..alasan bb nk mkn..aci tak hihihihi

balik rumah...dh bau lempeng...adehhh sedappnyer...terus amek..sumbat dlm mulut..mkn ler kami anak beranak...
yelah kan kalu tekak tu nk sgt mkn...mmg sedap sggh...lg kalu sesekali air tgn suami yg masak hihihihihi...terima kasih kerana sudi masakkan lempeng ngan sambal nih...sedaaaaappp ( nak jugak dia layan keinginan isteri dia nih )

to sayang aka suami ku aka MD..yg rajin skodeng blog ni...TQ yaaaaa...muah muah muah...nnt2 kali bb nk mkn pe2 masak lg erk ...muahsssssssss

7 comments:

Azita said...

Salam azie..bestnya dpt mkn lempeng asil tgn suami. Dlm situati cam gini biasanya hubby x kan hampakan permintaan kita.. Kese$patan yg datang!!! Hehehe....

Azie said...

>>>Kak Azita...tul tu kak, kebetulan mmg smlm mmg tingin sgt2 nk mkn lempeng...sms jer hb suh dia masakkan sbb dia blk awal kul 5..so dia siap2 masak..kita balik keja..elok ler tu tinggal ngap jer hihihihi

Watierman said...

Syukurlah..MD suami yg boleh buat semua tu...kalau kena yg tak pandai kat dapur....nasib lah A...

Apa2 pun jgn ambik kesempatan sudah yer!!!hihi...Jaga diri yer!!

Eiba said...

Ngelattt..ku harap Mas tidak akan tertipu dgn helah2 sebegini lagik...hahahahahha..btw..jaga kesehatan & baby sebaiknya yaa...

Azie said...

>>> Kak Watierman...hiihhihi kalu ikut dia malas nk buat..tp alasan peknen kak ihhihihi..layan jugak ngeee

Azie said...

>>>Kak Eiba....hihiihihi...nasib dia lah..anak dia jugak hahahah kalu selalu tu jgn harap ler dia nk jejak dapo..alasan dia, dia mual loya2 masuk dapo kekekekeke

Solehah said...

bestnye kalau mcm tu..hehe