Tuesday, April 13, 2010

LOBSTER vs SCORPION

Teringat masa blk kg last week....

Waktu pagi dirumah my PIL...A tgh melayan si kecil Iman dlm bilik...tetiba A dgr suara Amin & Aniess bersembang antara mereka kt luar

' Lobster..lobster'
' ha ah lah lobster..tp kenapa warna hitam? ' A dh pelik..tp biar saja, mereka 2 beradik masih dok sebut lobster2... tetiba Amin masuk bilik ngadu pd A

' Ibu..lobster masuk rumah nenek, dia jalan2' ( penuh perasaan )

terkejut A apa taknya..lobster kan binatang dlm air pesal plak blh masuk rmh nenek dh tu jln2..dh tu bila pulak nenek ni bela lobster kekekkekeke...A pun p lah tgk 'LOBSTER' yg d katakan oleh 2 beradik tu..dlm hati mesti benda lain..

Sekali tgk..kan dh agak...2 beradik ni salah sebut..lain menda lain yg dsebut..ropanya 'binatang' itu sudah masuk dlm rmh PIL kt ruang tgk tv...aiyyaaa my kids dia x kenal lah itu binatang huhuhuhuhu...mujur depa x usik2 buat main kalu tak huhuhuuhu nayaaaaa.....terus panggil my SIL suh halau @ buang 'binatang' tuuu....syukur xde pe2 yg berlaku...terus A bgtau my kids 'binatang' tu bahaya..namanya pon lain bkn LOBSTER

2 beradik tu ingat yg ni - LOBSTER

rupanya yg dtg yg ni - SCORPION

Mcmana A tak menggigil2..dibuatnya kena gigit haaa tak ke haru..silapnya di sini kami x ajar the kids scorpion..so bila nmpk binatang ala2 lobster mereka pon kata tu lobster huhuhuhuhu

moralnya ajarlah anak2 anda binatang2 yg bahaya etc.. :)


>>>gmbr di atas adalah hasil goggle...

5 comments:

CatlinaFly said...

huish..nasib baik tak disengatnye budak2 tu alhamdulillah..ha ah lah scorpion ni rupa cam lobster so budak2 konpius..

Syeeda Sobbihi said...

nasib baik anak2 kak azie tak ape2..

Azita Zain said...

hehehe...lobster tu masak lemak cili padi berapi mesti sedap, kan kan kan!

|| syazwaniadnan || said...

dua2 pun ada 'penyepit'.
tu yg diorg confused kan kak. hehe
xpe. they will learn from mistakes ;)

anyway, congrats ye kak atas kelahiran lil iman ;) wani baru sempat nk say congrats. hehe

日月神教-任我行 said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社