Thursday, May 20, 2010

Hadiah Hari Ibu & Hari Guru @ Aminny

Hari Selasa lepas.. Amin blk sekolah dia terus bagi A menda ni ....

Kotak kecil ni..Amin buat kat sekolah..masa tu ada kt Tdka dia ada sambutan Hari Guru ..aktiviti murid buat adiah tuk Ibu :) ...walau pun kecil tp sgt2 bermakna pd A...yelah Aminn br 6 thn..walau lukisan & tulisan dia x sehebat mana tp A sgt2 bangga dgn dia..dlm kotak tu Amin isi cupcake seketul..utk ibu dia kata..sgt2 ler terharu..Amin asik tnya, ibu suka tak dgn hadiah yg abg bagi..jwb jelah suka..masuk dlm gobok lg..Aniess pon tak leh pegang ihihhihi...pas tu dia siap ckp ' Abg dh bg ibu adiah..ibu tak boleh marah2 abg lagi' aikkk mcm rasuah jer hiihhihi...sedih plak bila dia ckp mcm tu ' kalu abg x buat salah, ibu x marahlah..kalu buat perangai..ibu marahlah' hihihihihi

Sempena Hari Guru hr tu..waaa anak ku ini sudah pndai demand ar...nk bg adiah kat semua cikgu, tak nk p kedai RM5 tu..mujur tadika cikgu x ramai..kalu x kopak ibu ihihhihihi...bila usik x pyh bg cikgu hadiah..marah tu...layan kan jugak...tp yg kelakarnya, driver van sekolah pon dia nk bg..hemm layankan jelah sbb thn ni last dia sek tadika :)
3 utk cikgu tadika 1 utk driver van tadika

Yg ni spesel sket...ni utk cikgu kelas dia....

2 comments:

Watierman, rmanbkr said...

Untuk Tok Mama tak ada ke???nak juga!!


Selamat Hari Ibu & Guru buat Azie ya!

Azie said...

to kak watie...tk ckp awal2 hihihihihi..alaaa adiah biase je kak :)