Friday, May 28, 2010

Hobi Iman

Lihatlah hobi baru Iman...

video

Ni aksi budak yg hangin badan dia sbb x dpt masukkan jari2 & tgn2 dlm mulut dia...dia tak sedoo 10 jari & tgn dia x muat nk masuk semua dlm mulut..kdg2 bila masa terluang ja mmg Iman akan buat hobi dia nih..smpai bunyik dia hisap..kelako pon ada..tp A tak selalu bg dia buat..bila nmpk terus simpan tgn dia dlm sua dia..tak pon bedung ja dia...bila x dpt tgn mulalah dia meradang..hahahahaha...sukeee tgk Iman nangis kekekekeke

Uwawawawawawa laki ku keja hari ni ......cptlah blk huhuhuhu,boring dok rmh huhuhu..org cuti dia keja plak huhuh

5 comments:

mamawana said...

Salam...

Comel...kiut miut...hihi...cam dia lapor jer.

Iman nak gantung lama2 dgn nenen ibunyer...ihik...jgn marer

Saat paling indah masa menyusukan anak2 ...

HomeKreation said...

Iman ni dah nenen ke belum ibuuu.... lapor beno rupa nya... ada cuba kasi pacifier ke supaya baby rasa tenang dapat nyotnyot...hehe

AbbotCottage said...

ala ala ciannya anak auntie...ibu biokan je yeeee? ibu tgk je ye Iman isap jari, ish ishhhh ibu ni nak kena babab montot nihhhh. nanti auntie bababkan yaaa, alaaa alaaa ciannn...tak saboooo nak tunggu bulan doblas, nak ada mcm Iman gak..sayangggg Iman. Nanti nenen, gigit gigit yaaa...ekekekekek

Azie said...

to mamawana...hihihhihihi..skg ni nenen dh xmo ar..tp bg jugak, kita x produktif susu :(( ...bila x puas susu mulalah dia meradang :)

To AlongRoz ...dh terlebih susu tuu ihihihi smpai muntah2..pnh gak bg puting tu, tp dia xnk huhuhu agknya hisap 0 hahahahah

to abbot..cittt suh gigit nenen ibu yerk hihihihihi...tak iman gud boy dia x gigit2 hihihihi..oooo antie marah ibu iman ya..nnt Iman geget antie hihihihihi :P

sall1234 said...

Beatiful baby.