Monday, June 14, 2010

Anniversary @ 8

Sekali lagi...setiap tahun pada bulan JUN sgt2 bermakna

Dan hari ni = 14 Jun 2010 genap usia perkahwinan kami 8 tahun
May every hour of every day be blessed with a shining gift of joy
A dream to share together
A memory that's forever
A promise that the best is yet to come


Alhamdulilah..utk setakat ini kami dpt melepasi saat suka duka pahit getir bersama..A sgt2 bertuah dpt memiliki suami as MD....mmg ada masa2 kami bercekau juga..tp biasalah adat berumahtangga kan..lg2 A sgt2 menghargai saat2 MD jaga A dlm tempoh berpantang...sgt2 mengharukan...dan smpai saat ini A kagum dgn MD sbb sanggup bersusah payah bgn tgh mlm utk jaga anak..setakat ada 3 anak ni mmg MD lah yg kerap bangun mlm berbanding A apa taknya A ni kalu dh tdo mlm payah nk sedo hahahahahaaha..pas tu plak sedaya mungkin MD cuba tunaikan apa yg A nak..kesian laki ku itu..cayangg kamu wahai suami ku :)

cincin ni lebih kurang mcm cincin perkahwinan kami..tp wane gold ler..A tak minat emas putih ni..cukuplah diamond sebijik lambang setia kami pd antara 1 sama lain cewahhh

Hari ni xde yg spesel skali lg..sebab utama adalah sbb A SAKIT GIGI...rasa mcm nk demam2 dh ni dek sakit gigi huhuhuhuhu..nk mkn pon tak leh...tgk lh kalu rajin A watlah apa2 yg patut..tp sbb sakit gigi ni mcm xde mood huhuhuhuhu...tak buat hari ni..buat esok2 pon bolehlah..tp mana tau kan MD wat suprise kehkehkehkeh

Walau tak mengharap apa2 dr MD ..rasanya utk thn ni dh terlalu bnyk dh dia bg A...lagi lah ni dlm proses ubah suai rumah ...tapi kalu mintak pon dia xnk bagi mcmana..geget jari je lah :(

Cuma doa & harapan A agar perkahwinan kami ni akan kekal hingga akhir hayat..kami bahagia selalu bersama anak2..hidup kami dirahmati oleh NYA....amin..amin..amin..

2 comments:

leeyana-mamadaniel said...

alamak dh tetinggal ketapi 10km nih...ha3...

epi belated besday n epi anibesari to both of u....semoga dpjgkan umur,murah rejeki n berbahagia selamanya...amin...

Azie said...

to leeyana...terima kasih..amin..amin..amin :))