Tuesday, June 22, 2010

Iman @ 82 days

Iman dpt adiah....jauh adiah ni terbang :)


lihat apa dlmnya

tengok...saya dh pndai main tekan2...
saya sgt2 sukeee..sbb saya blh golek2..atas mainan baru saya tuu..sambil saya tekan2 saya blh cam bunyi haiwan..ada muzik smpai saya rasa nk gelek2..tp tak pndai jd saya golek2 saja..ibu selalu marah bila saya golek2 jatuh dr 'landasan' sbb saya nangis hihihihhi..saya dh pndai tiarap tp saya tak pndai nk telentang blk jd saya nangis suruh ibu betulkan saya bila saya dh penat tiarap...terima kasih

Ni sebahagian drpd hadiah2 yg saya dpt drpd 'pelawat2' saya...alhamdulilah syukur atas rezeki..ibu kata stok toiletress saya cukup utk 2 thn :) ...tapi saya geram dgn abg Amin & kakak Aniess sbb hadiah2 utk saya dlm kotak2 semua abg & kakak saya buka dulu..tp mereka x dpt pon sbb semua yg dlm kotak2 tu utk saya hihihihihihihihi...
terima kasih semua..sbb ada kwn blogger ibu yg bg adiah pd saya..tp pesan tak yah publish jd kesempatan ini saya nk ucapkan terima kasih pd auntie2 yg berkaitan yaaaaa....pjg umo kita jumpaaa ehh :))

No comments: