Thursday, October 7, 2010

SeLaMaT HaRi rAya AiDiLfiTRi 2010

Akhirnya dapat gak sign in kat blog sendiri..tu pon lps kemas2 jumpa buku yg ada tulis segala mak nenek password...A terpaksa menyalahkan MD atas 'keterlupaan' password blog nih..lps MD setting blk pc ni..sume yg bkaitan ngan A tak leh bukak..selalu kalu bukak blog..FB..emel sume otomatik A punya, bila laptop MD KO..dia gna pc A jdlah mcm ni..k tinggal kesah yg menyakitkan jiwa raga nih

meh nk tayang gmbo raya muahahahahaha...org dh habis raya, kita br nk tayang

tema utama thn ni kaler biru...A ni manjang biru, nk wat mcmana kaler biru ni pebret kaler laki bini hehehehehe..
pas tu baru kaler hijau..then oren...kemudian merah..

Tahun ni raya rmh my mum...kalu ikut plan kena raya rmh IL...tp MD ni kan jenis yg sukar dijangka...tup2 time nk blk kg dia kata nk raya rmh emak..hemm lapang dada dgr hehehehehe..sapa tak suka raya rmh mak sndiri kan walau hakikatnya A tak kisah kami nk raya mana..yg penting kami anak beranak gumbira..thn ni dh 2 thn berturut2 tak ikut giliran yg sepatutnya, dh MD ajak blk rmh mak kita...seronotlah kita kan..jgn tolak :))

Tahun ni jugak..A langsung xde wat kuih..berangan jer li bhn itu..bhn ini sudahnya dh nk hbs raya tak buat2 jugak..cuma ada buat kek kukus buah tu jer..tu pon sebijik jer, bkn apa..kuih2 yg ada kt rmh A tu sume anak2 murid bagi..sayang anak2 murid2ku thn dpn leh bg cikgu lg ehh :))

Tahun ni xdalah raya sakan...raya biasa2 jer, kalu ikut ati nk gak raya rmh kwn2 nih..tp alahai suami ku itu...asik kena p o/s jer huhuhuhuhu...tinggal kami anak beranak jer, tp kalu tang keja ku rela,blk rmh pon jap2 ja..nk sembang2 ngan dia pon mcm xde masa heheheheheh..kesian tul kami ni..kalu dia ada plak..mmg xde kat rmh terus p rmh kwn2 sek..la ni sempat p rmh kwn2 sek jer huhuhuhuhu

k nnt sambung citer lg erk..nk jalankan keja as suri rumahtangga...kat sini hujan sedapnya dpt sambung tdo tp budak kecit dh bangun...xdapek ler nyambung..k cau....

5 comments:

mamazana said...

sib baik jumpa password...

Happy Blogging Azie!!!

Watierman, rmanbkr said...

Salam Lebaran maaf zahir batin juga buat Dik Azie....wah semua berseri-seri dengan pakaian Raya tu....sekejap jer dah besar2 anak2 Zie!

Santosh Bangar said...

looking happy family

K.Nor said...

akhirnya!!!!!!!!!!!!! hehehe

Humberto said...

Hi, I just popped in to say hello, great blog, congratulations!
You can visit mine if you feel like.
Cheers from Argentina!
Humberto.

www.humbertodib.blogspot.com