Tuesday, February 15, 2011

Cerita semalam...14 Feb 2011

Baru dapat update...

Semalam 14 hb Feb...setiap tahun sejak kami kawen ni kami sambut...oppssss bukan yg org kata valentine day tu yer..yg ni mmg spesel sket sbb hari lahir MD jatuh pd tarikh 14 feb...
Alhamdulilah utk tahun 2011 ni MD dh berumo 36 thn..syukur beliau masih di kurniakan kesihatan yg baik...doa kami agar beliau panjang umo murah rezeki selalu...apa yg beliau impikan bakal menjadi kenyataan..insyaallah

Untuk semalam..A masak xde lah spesel mana..biasa jer tp agak spesel dr hari biasa kikikikikiki,
set nasi 3 kaler...gna beras biasa jer sbb mcm x plan nk masak bagai2 memandangkan kesihatan yg tak berapa nk mengijinkan..pas tu mcm biasa ada ayam msk merah, pas tu gu ngan acar timun nenas


Pas tu lak mesti errr ada kek kan...kek ni MD potong mlm td...tak sempat buat..tempah jer ngan tokey kek hihihihihhihi, sbb MD ni sgtlah suke ngan cis kek..maka kek besday dia thn ni pon cis kek
kalu dh ada bnyk buah..budak2 dh rembat buah dulu ler..huhuhuhuhuhuhu

anak2 ada bg ayah depa kad & adiah tp lupa lak nk snap..nnt2 kalu pree A snap yer...hadiah A utk MD tgu akhir bulan ler hikhikhikhik..tp dh main masak2 utk dia orait ler tu kan kan kan :))

1 comment:

llq said...

I get much in your theme really wedding jackets for the bride thank your very much i will come every day