Sunday, September 11, 2011

Aidil Fitri 2011

Assalamualaikum..wrt.wbt

Selamat Hari Raya,

Rasanya tak terlewat nak ucapkan hehehhhehehe.....

Maaflah tn rumah sgt2 lh sibuksnya, masa raya..mmg raya sakan smpai x smpt nk amek gmbo cun2 semua amek gmbo biase2 kandid ja..payah tul nk susun atur anak2 bila nk gmbo eelok ni,bila lain ok tup2 sorg plak buat perangai..adehhh tensen tul nk amek gmbo..lg2 dak Iman, kalu amek gmbo fokus kat dia sorang pndai lak bergaya tp bila amek 1 family hemmmmmm ada sajaaaaa,
meh layan gmbo raya yg ntah hapa2 ni....
tema biru.....best..best..best, kebetulan dpt baju sama design ngan Aniess walau tempat beli berbeza..sorang beli kat Johor, satu lg beli kat bazaar Rengit..pas ni kalu nk li baju siap, kena li kat bazaar area kg2..kompem hage jauh lebih murah, hage mampu milik berpadananan dgn kain..beza smpai rm100 tau kalu li kat kaw..luar bandar ni..( sbb dh jmpa design, corak, kain sama - hage jauh sgt2 lbh murah beza smpai rm100 )
Maaf zahir batin ya...bermaaf-maafan di pagi raya, pas tu kita gado2 manja2 lagik..penyeri hidup berumahtgga....tp Suamiku ~ kamulah insan teristimewa di hati ku ~

mcm2 gaya ada...tuuuu yg hujung tu tgh merajuk...............pnjg muncungnya


Tahun ni dh thn ke 3 kami beraya di kg A, bkn tak mahu beraya di rmh IL, sepatutnya thn ni mmg MD nk sgt2 beraya dgn mak abah dia,tp thn ni memandangkan mak A tak nk sihat, maka A mohon dr MD..supaya blk kg A, sbnrnya A x kisah nk beraya d mana pn, sbb kg kami bkn jauh sgt pn, tp sekadar memetik kata Dr Fadhillah kamsah..baliklh ke rumah di mana ibu bapa lebih memerlukan, ketika ini A & MD rasanya keluarga A lebih memerlukan anak2 utk membantu persiapan menyambut raya..maka kami ambil keputusan utk blk saja kg A..tp pagi2 raya ke 2 A dh blk rmh IL :))

Naik cuti raya dh sibuk tnda kertas jawapan..sbb sblm cuti raya hr tu budak2 sek ada ujian bulanan warggghjhhh tensen loooo, lum abis tnda kertas, dh sibuk marhaban plak...huhhhh thn ni sgt2 lh sibuk dgn marhaban..marhaban lelaki - mestilah amek kan, dh MD adoo, pas tu marhaban cikgu2 sekolah plak, pas tu marhaban kumpulan Yassin taman ni plak..aiiii 1 mlm bila tgk jadual marhaban ni bertembung lak ant 1 sama lain...p mana yg penting & sempat ja dulu :))


K...nk smbung beraya hihihihi weekend mmg bnyk jemputan open house...

4 comments:

dZana said...

selamat hr raya mamf zahir n batin azie.. cantik kan warna biru.. hihihi.. akk pun biru jugak.. sekajap jer tgok anak2 azie dah besar2..

Ummi said...

Selamat Hari Raya dan maaf zahir batin dr akak buat Azie...wah cium tangan hb gelak2 tu...kalau akak sedih bergenang air mata lgk...hahahaha...jenis hati sayu memanjang je akak ni... :))

thedreamersart said...

What a beautiful family you have.
You have a beautiful face and amazing smile. If you are on facebook you can see some of my artwork if you search for "The Dreamers Art" (both results will be mine) I love the fabric your clothes are made out of.

todsshoesstores said...

However, there is another less time consuming true religion outletway to get cheap and trendy baby clothes - by buying them at wholesale prices on the internet. Mothers erroneously believe babyliss Prothat cheap wholesale baby clothes are only available in gigantic lots, Honda Fairingsbut that really isn't true.