Tuesday, April 15, 2008

TADAAAAAAAA.........nilh tugasannyer...


Bila ingat mase nikah ni syahdunyer...kalu kt johor kena baca kuat2 lps akad nikah jer..hb akan baca takliq haaa tu dh start sedey dh.. pas tu mak ayah pengantin pompuan lak baca (mmg dh dsediakan) serahkn t/jwb anak pompuan@wife pd hb...then pengantin pompuan kena baca mohon pelepasan t/jwb mak ayah yg sblm ni jg dia..then hb lak baca..terima t/jwb..wooooo syahdu sgt...suasana sunyi sepi hanya dgr suara yg baca jer...masa tu boleh kata semua hadirin meleleh air mata..tang pengantin pompuan lg ler...kalu leh meraung kt situ..tp control jelita kan..hehehehehehe



Jgn gelak..kekekekeke malu woooo 1 dunia leh nmpk, ni zmn mudo2 dlu..biasalh bila kenduri kt kg2 mak andam akan tepek alat solek setebal mungkin kekekekeke..lihat ropaku mcm tepung dh..tp mase hr tu terperasan jd queen jap kekekeke...merasa gak dok kt singgahsana walau skejap muahahahahaha

Nikah - 14/06/2002
Sanding - 16/06/2002
Bertandang - 23/6/2002

2 comments:

HIROSHIMA AND AMY SENSEI said...

amboi! pakat tunjuk gambo kahwin memasing ye...aiseh amy punya ada kat mesia la..sedar2 dah 12 tahun usia perkahwinan kami.

Azie said...

kekekekeke ni kena tag..tpaksa buat, alamak rugi arrrr kut tak leh bg h/w..tp leh tak nk bg jugak kekekeke...
emmmm pn ni kak kot pd azie..kita umo br 28 thn 10 bln kekekeke