Monday, October 20, 2008

Gambar raya

Org lain dh lama boh gmbo raya...A baru nk boh hahhahahahaha layan je lah erk hihihihihhi..nk lps gian nih hehehheehhe

Layan gmbo anak2 main munge api dulu heheheh gmbo peram nih mlm2 b4 raya


Ni smlm my parents dtg so wat mkn2 sket
Wat menu soto jer...pas tu wat spagetti sket & kek ceklat...pas makan2 kt rumah A kitaorg p rmh my sis lak kt Taman mawar..area Pasir Gudang gak..pas makan2 lagi..A p merayap hehhehehe


Ni menu masa group marhaban dtg rmh A...mls masak order otak2 jer..depa buat awal lak..hari isnin naik keja dh start kn org masing2 penat br balik dr kg so thn ni jln A ramai yg tak amek..tp A tetap amek..bkn slalu org dtg rmh kita kn sthn skali jer :)


Skg ni jd dh tak reti nk amek gmbo kekekekeke...layan je lah yek

4 comments:

Sasha said...

hmm.... otak2!! dah lama x makan otak2 dr johor... pos sini skit bole?.. byk nye makanan!!... siap ada kek lagi... lain kali jmput kita sama...

hana said...

weiihhh azie... meroyan entry! ekekeke... perghh!! banyaknyer makanannnnnnn! slurrp!! berkenan kat otak2 jerk! gerammmmmmmmmm!! nak jerk aku telan pc nih! hahahaaaa...

Azie said...

Shasha >>>> boley..boley..sapo2 dtg den belanja otak2 ehh hehhehehe

Azie said...

kak hana >>> biasalah nk raya kan so kenalah tayang n3 makanan bg akak kecur hahahhahahaha