Tuesday, December 16, 2008

Hari ini...Selasa

2day keja..masuk awal jaga budak peksa :) MD still cuti half day so pg dia jaga anak2..A blk kul 12.30 tghri br MD masuk opis..baik kn suami ku itu...cuti jaga anak hahahahahah...cayaaaaaaaaang dear heheheheh...pas ni A mmg bz sket dh asik kena p skool..sbb clerk asik p kusus je kita cikgi2 ni ler kena gilir2 keja..sesungguhnya MD sgt baik sbb bln 12 nih dia bnyk coti so time A p keja dia jaga anak ler heheheh...BUT bila dh tinggal rmh tu kenalah siapkn apa2 tuk tekak org rmh nih..so pepg lagi A dh btukang kat dapoo..tp masak simple jer..cume menu hari ni ikut tekak MD ler..
A mmg tak berapa ngan ketam ni sbb tak reti mkn hahahahah..leceh tul mkn ketam nih..tp kt rmh ni sume antu seafood so terpksa ler ikut tekak depa..A kalu nk mkn ketam..mmg MD akan kuakan isi ketam sbb dia xpert bab2 tu kekekekek kitaorg tgl ngap isi jer hahahahah ok ler tu kan adil ler..A dh masak so mesti ler ada tukang kuakn isi ketam pas tu suap ke kita hahahahah..yg MD nyer A tak belah..masak sekor2 haaa ko mmg tak muat piok ku ..sbb ketam nih besooo banget ..yg anak2nyer A belah tgh ler...
li 3 eko jer..tu pon muai makan..

2 comments:

Azita said...

kat mana beli ketam sebeso tu? lama dah cari ketam tapi x jumpa yg berkenan...

Azie said...

>> Kak Ita..kita li kat kipmart kak..tp mhl ler tp puas ati ler sbb mmg besoo..kebetulan hr tu hb p ketam ada tu yg dia beli :)