Tuesday, December 16, 2008

PanthanG........

Skg ni Aniess makin bijak...panthanG ibu pegang kamera..mulalah dia sibuks suh amek gmbo dia..smlm ptg hujan..dia suh A amek gmbo dia kt luar..A bgtau dia hujan..tak pyh amek gmbo dia...A nk amek gmbo lain sebenonyer..bila dia nmpk ibu masukkn kamera dlm cover terus melalak..dh ler kat lua..bila dh nangis tu mulutnya sengaja d beso2kan jd ala2 square dh mulut tuh :)

ibu tnya napa dia nangis..Anies jwb ibu buat..tak mo amek gmbo dia hahahahahahah pas tu ibu kata ok ler ibu kuakn kamera dr cover terus snap gmbo dia..bila nmpk ibu snap gmbo dia br ler senyum...
hishhh tak phm ler perangai anak dara sorang ni..hemmmmmm

4 comments:

Azita said...

azie, lain kali kalau x nak tengok anak nganga beso2, dia x suruh snap kan pun, azie snap kan jugak! mesti senyum lebo!!! x caya? try le...heheheehee

Rafizah Nordin said...

uish nak dare nih...hehehe ikut pangai sape ni Azie? eheheh

Azie said...

>>> Kak Ita..hhahahah tu lah masalahnya anak kita 2-2 kalu nmpk kamera je secara otomatik mulut depa senyum lebo hahahha

Azie said...

>> kak Fiza..akak rasa ikut sapa? heheheheh ikut kita kot hahahha tak dpt sket nangis hahahahah