Tuesday, December 2, 2008

Jiwang pulokk

Bila asik berhiberninasi dpn pc ni A dok belek2 gmbo2 yg lps...tiba kt satu gmbo ni rasa syahdu lak kkakakakaka...tetiba A rasa windu lak kt my hb..huhuhuhu..rasa bersalah sgt kt dia..wat derk je hahahaha alasannya apa 1 je sbb dia tak mo bawa A p kebun dia hahahahaha...kita dh bape hari nk tgk kebun dia ( projek departmen dia ) tp tk penahnyer dia bawak...hangin gak ler..sbb minggu lps MD coti lama pas tu lak dia bnyk hbskn masa kat kebun...ajak p jalan2 tak mo lak dia..kdg2 kita ni ada masa ngada2..& mentel sket tu konon2 merajuk yer tak..cuma hari ni nk bjiwang jer kekkekekeeke...bkn merajuk pon cumee malas nk kwn ngan MD jek kakakakakaka..olok2 tak mo kwn ngan dia hahahahahaah...ampoooon dear hahahahaha...dh lame wife mu ini tak muncung2 manja gitu...tp kan peliks gak yaaa org kalu tak mo kwn..biasanya mogok kan mcm tak mo ckp ngan org tu..tak mo wat keja..tak mo masak..tp A plak kalu takat majuk olok2 masak mcm biasa...sembang mcm biasa..siap over rajin lagik hahahaha..tu ke merajuk???? ntah ler majuk mcmana pon kalu dh pe el mcm biasa tak denyer laki nk heran..apa2 apalah
Yg pasti A bertuah dpt hb mcm MD...TQ 4 everything dear


DOA SEORANG KEKASIH

Oh Tuhan, seandainya telah Kau catatkan
Dia milikku, tercipta untuk diriku

Satukanlah hatinya dengan hatiku

Titipkanlah kebahagiaan

Ya Allah, ku mohon
Apa yang telah Kau takdirkan
Ku harap dia adalah yang terbaik buatku
Kerana Engkau tahu segala isi hatiku
Pelihara daku dari kemurkaanMu

Ya Tuhanku, yang Maha Pemurah

Beri kekuatan jua harapan
Membina diri yang lesu tak bermaya

Semaikan setulus kasih di jiwa
Ku pasrah kepadaMu
Kurniakanlah aku
Pasangan yang beriman
Bisa menemani aku
Supaya ku dan dia
Dapat melayar bahtera

Ke muara cinta yang Engkau redhai

Ya Tuhanku, yang Maha Pengasih

Engkau sahaja pemeliharaku
Dengarkan rintihan hambaMu ini

Jangan Engkau biarkan ku sendiri

Agarku bisa bahagia
Walau tanpa bersamanya
Gantikanlah yang hilang

Tumbuhkan yang telah patah

Ku inginkan bahagia
Di dunia dan akhirat

PadaMu Tuhan ku mohon segala


by : in team

lagu ni sajer jer sbb A minat dengo hehehehehehhe

nasib ler kalu ada yg muntah ijau hahahahahhahaha

2 comments:

Rafizah Nordin said...

gaduh2 manje gitu...hehehe

Azie said...

kak Fiza >>>> biasalah menyeri hidup rumah tangga kan heheheeheh