Thursday, January 29, 2009

Kasut

Punyalah ganas kan...baru 5 bln masuk keja...la tu jugak 5 pasang kasut kekekekekeke...

bkn apa A pn tak paham nape A ni alergi tang kasut...ada tu kasutnya tumit smpai dh pecah..pas tu ada yg sempit ( haaa kan kaki ku pon sudah gemuks ) pas tu ada 1 tu tumit dia patah..yg 1 tu dh kopak2 dah...mklm ler beli yg biasa2 jer bkn yg branded pon...alaaa kalu beli yg branded pon kalu pemakainya brutal gitu jugak ler...
So masa nak naik sekolah hari tu A ngendeng2 ngan MD suh belanja kasut sbb kasut A mmg luaran je nmpk ok..tp sbnrnya KO, pas tu masa p jln2 hari tu MD pn suh p kedai kasut sukeeeeer sgt pas tu mulalah memilih sbb p kedai biasa2 jer kan..so hage dia biasa2 je lah..tp masalh betol ler bila dh berkenan pattern tu masalah tang size plak nyampass tul...last2 amek jelah size kasut agak beso tp ok ler kan..Md kata nk tgk smpai bila kasut ni tahan hehehehehe...
Pe2 pn TQ kat MD sbb belikan kasut walau murah..beruntung MD dpt A sbb bkn pilih brg2 branded..lg pn A mmg tau diri A kan beli ler branded mcmana kalu dh brutal tu tak leh kata apalah :D..lg pn ekonomi tgh gawat2 ni malas lak nk membazirkan duit laki ku itu utk beli yg mcm2...baik duit tu masuk insoran kan..kan..kan :)
(kasut yg luaran nmpk ok tp sbnrnya KO..mmg x blh guna lg kalu nk guna gak kena p klinik kasut )
Tp bila keja jer A dpt collect kasut..kalu tak keja guna selipar cap ayam jer :D

8 comments:

~ Lady ell ~ said...

no branded pn asal boleh alas kaki udah ler...

Azie said...

waaa sudah serik loo pakai kasut itu branded..sbb wa mmg ganasz punyer org kekekekek...

Sasha said...

apa kata pakai kasut sukan plak?... tahan lama... hehehe...

Azita said...

payah2 sgt guna je kasut cap ayam serama...hehehe

Intan Rosnitta said...

Akak pun sama. Selalu beli yg murah2 je sbb leh beli byk... hahaha. Selalu kena perli dgn hb sbb katanya pakai sebulan dua mesti rosak...

Azie said...

>> Shasha..Kalu boleh nk jugak guna kasut sukan heheheheh tp dh kena warning awal2 kena pakai tumit tinggi sbb kita ni bantut jer..tenggelam ngan bebudak :)

Azie said...

>> Kak Ita...hehehheeh makin bantut ler kita hahahahahaha

Azie said...

>> kak Intan..kita serik ler kak nk li kasut branded nih sbb kita mmg ganas heheheh..kasut brand V**** pn kalah ngan kita..:) :P