Saturday, January 24, 2009

Salam

Salam.......
wahhh setelah lama bertapa..baru dpt meloloskan diri hahahhaahh...winduuuuuuu kat sumer..tp nk wat mcmana..pc ku ini mengong di + plak diri ku yg konon2 bz..
Dek ke'bz'an itu diri ku telah berjaya menurunkan berat badan sbnyk 3 kg lalalalalalalalala 1 permulaan yg baik..lg pn kan mmg azam thn ni nk kuruihkan badan so....panjat jelah dok turun naik tingkat 4 kat sekolah guna tangga hahahhahaha...nmpknya MISI utk slim bakal terlaksana cewaaaaaaaaaahhh...
sebab utama tak dpt meloloskan diri ialah PC bermasalah..geramm sggh..la ni dh ok..sukeee sgt..TAPI kan la ni sbb nk menyelimkan badan nih rumah ni akan kurengkan ler aktiviti makan2 ni hehehe..tp kalu dapat makan FREE mmg tak mo tolak..boleh kann gitu..gitu ler :)
Tp sbg n3 lps geram nk gak tayang menu2 yg dh d buat/makan..tak kira nak tayang gak walau dh 'basi' heheheh
kalu ikutkan bnyk gak resepi2 yg A dh try tp bila nk amek gmbo..kamera tak leh on plak..pdhal bateri br cas..A pon muncung2 marah ke MD sbb last guna dia..blank gitu jer..bebel2 manja kat MD..kamera tak juga betul..dh ler pc 'mengong' ni kamera lak..berangin jer A..ingt kamera yg rosak tu yg tak amek gmbo pe2 pon..skali MD cek2 laaaa A tak cas pon bateri kamer tu hahhaahhahaa tau bebel2 jer..patut ler kamera tak leh on..bateri mmg kong abis kakakaka selama ni A dok boh je bateri kat chager tp ropanya tak cas pon kekekekeke malu sendiri hahahaha...

k lah A..MD cuti seminggu nih sempena CNY..nk jalan2 mana2 yg patut..nak longgarkan orat2 yg tegang nih...nnt2 ada masa A n3 lagi..bnyk nk qada' citer nih...

to members chatbox tu nnt A reply yaaaaaaaaaaaaaaaaa...

2 comments:

Azita said...

dah 2 tahun menghilangkan diri, baru hari ni mejelma semula dgn berat bdn turun 3 kg.....wahhhhhh!!! kak ita pun nak menghilangkan diri jugak la...!!! welcome back!

Azie said...

Kak Ita >>> hari tu bangga turun 3 kg skg dh gemuks balk huhuhuhuhu naik blk 5 kg huhuhhuuhhu...ni penangan blk kg ler..mak masak mcm2 kita ni main nganga jer hhuhuhuhu