Monday, April 27, 2009

Sport Day - TPC

Cerita semalam....

Semalam tadika Amin ada sukan..so join skali sbb A jd AJK sukan....

Layan gmbr2 yg di ambil oleh jurugambar yg tak bertauliah..kamera bertukar tangan dr 1 tgn ke 1 tgn..sbb A kononnyer bz mmg dpt nk amek gmbo Amin

Ni plak time Amin joget kakkakakkakaka...
video
Abaikan sora2 kat belakang tuh..cikgu2 sume bersora heheheh..lihatlah anak ku yg cuba sedaya upaya melembutkan dirinya...ropanya nilah tarian yg Amin dok aja pd ibu dia..yg ibu ni blur je tgk kalu dia joget kat rmh kakkaakakkaaka

Smlm tgk2 gmbo dlm pc nih..suka plak tgk gmbo nih..tnya MD awat Amin gini..MD kata dia sukee kononnya kumpulan dia dh habis wat acara Bawa bola pingpong dlm sudu..konon dpt no 1..tu yg berpeluk sakan ngan kwn dia padahal lum habis lagi..tu yg A gelak sungguh2...tuk acara ni group Amin dpt no 3..xcited dia mcm juara kan....ada semangat kesukanan sungguh dak Amin nih heheheheh..

Ni plak adiah yg Amin dpt..dia masuk 2 acara so dptlah 2 hadiah..walau dpt no 2 & no 3 tp dptlah gak kan adiah hehehehehe...meski pon tak jd juara keseluruhan tp jd JUARA tang PERBARISAN TERCANTIK ok lah tu hehehehe...syabas Amin..Ibu bangga dgn Amin...

Tingat plak zmn2 A ngaja tadika tu ...:) rindu plaks nk aja budak2 kecik2 nih :)

Balik dr Sukaneka tu..kami semua keletihan..terus terbongkang..pas tu bangun smbg cat keja terbengkalai..dh 90% siap dh loteng ku..pas tu pas Asar merempit jalan2..p Jusco..p UO..ada jumpa parent kwn Amin..dia ingt A tak balik2 rmh lps dr sukaneka td..pdhal kami siap terbongkang dah heheheheeh...kul 10 br balik rumah..sakan sggh merayap..belinya tak jugak..MD yg rajin melayan isteri & anak2 dia yg bengong dok rumah time2 weken nih :)

6 comments:

Hati Kristal said...

Teringat zaman kanak2 dulu....aduh seronoknya, sekarang ni busy bersukan dalam rumah, main kejar2 dgn anak2...penat...semput..hehe

ijayuji said...

wawawa.....sora sapa tu???? hihihi... bestnyer zaman dolu2 masa kecik2 mcm nih hihihi.... ni maknyer pun sama jgk ke??? eheheh

Sasha said...

huahhh!! ricky martin on the making... or m. daud kilau?... hehe...

Azie said...

>>>Hati Kristal...heheheh samelah kita main kejar2 ngan anak2 ja..bersukan dlm rmh hehehe mmg sempot adehhh hehehehe

Azie said...

>>>ijayuji....tu sora doraemon heheheheheh...anak2 sukeeeeeee ibu lg xcited heheheheh

Azie said...

>>>Sasha...muahahahahahah kekekekekkekeke..tu lak mana betul?? ricky martin ke m.daud kilau??? kakakakaka