Monday, May 4, 2009

Cuti2 - blk kg

Macam biasa hujung bulan wajib balik kg :)

Dan bila blk kg..mmg ada acara WAJIB nih...
makan cendol
Amin & Aniess mmg dh tau kalu blk kg mmg p sini..sbb tu depa dh hapal jalan mai kedai nih..Kalu Amin mmg tak cukup 2 mangkuk..selalu kalu dia tingin benoo sanggup dia melantak 5 mangkuk sorang2..

Ibu ni barang/acuaan sume ada..tp MMMMMMMMMMMM betul nk buat heheheh..tgu weken ni lah hehehe


Smlm pas blk kg dh mkn kat JJ Tmn U tp bila smpai PG lapoo plak..singgah kipmart li lauk pauk then li bhn2 nih...pas tu lps maghrib baru masak2...sbb sume main celur & campak2 jer kejap jer siap ;)
MD siap kata kan bestt kalu mkn ni tiap2 hari...manyak cute muke main order jer...senang mmg senang..tp sbb sume seafood tak psl2 nnt ada yg gout karang :)

A wat kuah tomyam jer..sedapp gak sesekali layan stimbot ni kan..udahnya lps kekenyangan mkn..A terbongkang mcm ulo sawe..
Ada belen lg sket sbb mlm td Amin suh simpankan tuk dia wat bekfes nnt...

8 comments:

Sasha said...

nak jugak!!! dah lama tak makan stimbot...

ijayuji said...

sedap sedap sedapnyer!!!!!!!!! kita suka stimboat!!! tp lelaki2 kat umah ni kureeennnggggg lerrrr.. sesekali mkn tu boleh lahhh, periuk tu pun buat hiasan jerrr hihihi...

Aymy with love said...

k azie, lame gak tk mkn stimboat.. kt sini susah sket nak jumpe segala ball2 tue... makan tomyam ajerla... hehehe...

Azie said...

>>>Sasha...nak jugak..alamak..lmbt ler..meh dtg sini kita belanja yeh..yeh hehehe

Azie said...

>>>Ijayuji...sedap..hingga menyapu2 periok wooo....ijah..kalu xde sape sukeee meh bg akak periok tu kekekekeke

Azie said...

>>>Aymy...ooo syusah ya nk dpt alaaaaaaaa ciannyer..nnt blk skali lg lepas dendam yek...:)

ijayuji said...

kekekeke..... klu mcm tu kena buat sume org dlm umah ni sukee.... hihihi.. kedekut mode activated hahaha...

Azie said...

>>>ijayuji...ko mmg kehedut muahahahah