Monday, May 25, 2009

Akhirnya.....

Terlerai sudah dup dap dup dap jantung ku...
Selama ni begitu sungguh menyeksakan nak tunggu jawapan
kini dh lehhh senyummm lebooo2 smpai tinger pon xpe

Pg td masa teman MD bekpes..

' Cepatlah...hari ni monday..kata nk bgtau'
dia diam wat dunno...tanya lg..dunno jugak..desak tnya lg..wat derk jugak
adeeiiii sakit ati looo...majuk ahhh gini
malas nak layan..dia p keja, kita wat dunnooooo jer...geramm looo

tup2 baru ni dpt sms dr dia
say..jgn majuk2 lagi nnt cuti (1-5/6) kita p KELANTAN....TGANU...PAHANG..semua dh settle..skg start KEMAS RUMAH..xde alasan tak dpt nk tdo sbb kemas rumah..

muahahhahahahaha mcm nk terlompat2 sukeeerr kakakakakaka..kesian juga dia kat wife dia nih..kut tak asik majuk jer...hehhhehe dia bg sms bgtau..

Dr hari tu lg nagih nk tau nk p mana..nak p mana..MD xmo bgtau jugak..kalu tnya dia dia akan kata..kalu dia bgtau A..bukan A nk byr kakakakakkaka...baik dia settlekan yg penting x tdo kat kaki 5 kakakakkaa...minggu lps konon last nk korek rahsia..MD kata dia bgtau hr Isnin ( hr ni lah) tu yg kita tuntut...

Akhirnya dptlah jwpn...yey yey yey yey yey seronok..tp takut jugak bukan takut risau gak ngan virus2 penyakit berjangkit ni...harap2 semua ok...

Syukur dia bgtau awal..kalu dia bgtau mlm b4 p..tak jenuh nk ngemas rumah..tu yg selalu x tdo mlm sbb kemas rmh..tak kan nk tinggal rumah bersepah kan :)

A xde planning nk ke mana- mana..jap g nk goggle tempat beshh...paling penting tempat makan ler sbb thn lps p x jumpa kedai makan tauuu hhuhuhuhuhu

3 comments:

Fariena said...

bestnyer leh jalan2....

Na Shari said...

Wah...best tu, jalan tiga negeri sekaligus...

umi_e said...

wah... nampaknya bolehlah gader2 dgn kawan2 di Kuantan-Tganu dan kelantan ekkk