Saturday, May 23, 2009

Kan dah kata...

kan dah kata hari ni rajin muahahahahah...

tuk minum /makan petang wat Apam belanda ni...ni hasil skodeng rmh kak Ina jepon nuu haaa tp guna acu kuih cara jer..
td bangun tdo hujan dh benti perut lapoo tu yg merajinkan diri buat ni :)

Ni n3 patutnya tghri td...tp sbb tghri td hujan lebat diikuti kilat & guruh tak berani seyy nk on pc tu yg peram n3 jap..ni menu lunch kami td..
mlm td dh impit2kan nasi tu...sbbnyer MD tingin benoo nk mkn lontong, pas tu plak pg2 tgk kat rumah Ijah dia wat lontong gak..wahh makin tak saboo nk buat..tp lupe plak udang xde lah patutlah mcm kurengg bahan jer..xda odang ropanya..alaaaa ganti jer ngan crabb ball ok gak kan..kita buat dia, janji masuk perut kan...
tu bnyk lg kat dapo sapoo nak..mai lah dtg rmh :)

4 comments:

Azita said...

inti apa apam belanda tu? k.ita pun dah buat tp ikut resepi dr saji online. thari td mmg hujan lebat, skali dgn angin kuat. masa tu kat rumah pengantin. nasib baik x trcabut khemah pengantin...

Aymy With Love said...

K azie, sedap nyer lontong... dah berkira2 nak buat nie.. tgk plak ader tayangan kat sini.. lagi meleleh air lior... :)

Azie said...

>>> Kak Ita...kita wat inti coklat cips jer..mkn panas2 mmg sedap kak...mmg kan td mmg hujan lebat sggh..pas tu guruh takutt kami berpelukan anak beranak sbb anak2 kita mmg takut kalu guruh2 ni ;)

Azie said...

>>>Aymy..buat jgn tak buat..senang smpai mlm x yah masak lain heheheheh