Monday, June 22, 2009

Jom makan

Ni bekpes hari ni..senang citer smpai lunch lah eerrk..
sbb pas ni nk siapkan isi penyata kemajuan murid..hari ni last..:)
dh siap tinggal top up kehadiran jer..

jemput makan
nasi lemak yg tak cukup sipatnya...xde kcg tanah, xde ikan bilis..timun pon alahai..tp mkn ngan rendang daging ...wahhh makin bertambah bolat hihihihih

Sup gear box ni plak buat mlm td..tp ada belen lg so mkn ngan nasi lemak ni alahai..lemak lg..tp yg ni tulang sheep kot sbb comel2..Aniess skali hirup jer hihihihi

8 comments:

Datin El said...

salam azie..sedapnya nasi lemak tu..tengah lapo ni..bak sepinggan...

Azie said...

>>>Hehehheh tu nasi lemak tak cukup sipat tu..sumee bhn xde tp tingin nk mkn :)..meh ler dtg rmh :D :P

sekuntum mawar berduri said...

salam

biar tak cukup sifat ia tetap sedap di makan kalau di masak dengan penuh keikhlasan.

en_me said...

sodapnyerrr..

blogresipi said...

Meriahnya sup gear box tue.. ayah kite cukup suke makan nie... lepas makan terus sakit kepala.hehe

Azie said...

>>>sekuntum mawar berduri..betul tu kalu masak ngan ikhlas segala2nya jd sodap kan :)

Azie said...

>>>en_me..meh ler hihihihiih

Azie said...

>>>blogresepi...sama ngan hb kita ihihhihi kalu mkn mcm tak hingat pe..pas tu adess sakit pale ihihihhi