Tuesday, August 11, 2009

Hasil mengatok...hihihihih

Ni hasil lepas mengatok ayam tadi kakakakaka...segala jenis pisau..parang..A kuakan..mujur cari kapak xde..kut tak..sonang jer kapak kan jer terus ayam tu heheheheh...
orang potong ayam..kepak ada 2...tetiba A potong kepak dia ada 3 hahahahaa..bila tgk hasil lepas kena katok tu haihh nasib baik ler kekekeke..tulang tak yah cakap..hancus terus, tp masih ada ropa ayam ler kakakakkaa...alaaaaaaaa bila dh goreng jadi saja..ayam jugak namanyakan cuma A mmg tak seni tang ni & no kepakaran dlm membedah ayam ni :)

Ni hasil masakn yg tak seberapa..sempat Amin makan td, alhamdulilah..siap dia kata ibu jgn habiskan nnt ptg blk skool dia nk mkn lg..mmg sedapp ler tu hihihihi

Possing cun close up sket..ayam dh kena bedah tu..(maluu wehh nk tayang..ayam yg lps kena belah..so tayang yg dh goreng jelah ihihhihihi)

Jom makan....:)

6 comments:

Watierman said...

Salam A...tak pe...masih ada rupa ayam...takut katok2 tadi jadi rupa daging lembu jer....cam na nak explain...hihihi...ok dah tu sebab tu mak A kasi A kawen....

akak_bieza said...

tak kisah ler camna ropernyer ayam tuh...masuk dalam perut hancor juger

walau bagaimanapun akak nak ucapkan TAHNIAH! ANDA BERJAYA
KE PERINGKAT SETERUSNYA =)

oklah tiewwwww..

ibu amy afy aqy said...

Sedapnya rupa nasi ayam akak. Bolehlah saya belajar...

Azie said...

>>>Kak watierman...hiihhihii kalu jd ropa daging lembu harus saya sorok bwh katil kak...malu ngan hb kekekekeke..pssstt kak kawen tetap kawen ihihihihih

Azie said...

>>>akak_bieza...tulah hancus mcmana pon masak jugak ler..tp thn tinger kena perli2 ngan hb huhuhuhuhu tak baikk tul dia tuu kekekekeke...tp nk salahkn sapa???diri sndri ler..pdn mukoo asik ngelat je kan ihihihihhi

Azie said...

>>>ibu amy afy aqy...alaaaa masak biasa2 jer..resepi biasa jer :)