Sunday, December 6, 2009

SaLaH SiApa???????

lihat aksi berikut.....Salah Siapa ??????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ibu yg membzkan diri main games di pesbuk @ ayah yg syok tgk citer jepon kat tv....kakakakakakaka lu pklah sendiri.....

sbnrnya mlm td A br balik dr kg kes amek amin..yg Amin mmg dh tdo..yg Aniess ni dok trn naik - trn naik..trn ngan ayah...naik ngan ibu ngadap pc..jap2 dok ngan ibu..kaler buku dia..smbil nyanyi2...pas tu dia turun, ingt dia ngan ayah dia..sbb tetiba snyp jer..lama jugak ler...pas tu ibu ni mcm pelik napa senyap sgt x dgr Aniess ni nasyid2...A tnya MD dr atas..tnya Aniess wat pe..MD kata Aniess xde turun..aik..peliks td dia turun...A tak puas ati cr dlm bilik dia tp xda..ehh nk cari kt bawah..skali nk turun tangga..adehhh kesiannya anak ku ini..leh dia tdo kat tangga...nasib ler tak tergolek 17 anak tangga adoiii...cpt2 angkat dia..letak atas katil..alaaaaaaaaaa kesiannya anak ibu ni...boring agknya dia tgk ayah tgk tv..ibu main pesbuk jer, abg dh tdo dia xde geng hihihihi...last2 dia amek jln tgh tdo kat tangga...haaa ko padan muka ibu ni ....

mural of the story >>> jgn leka main pesbuk kakakakaka

5 comments:

Solehah said...

la kesiannya dia..sampai tertidur atas tangga..

anaklaut said...

salam..

kesianya...letih benar tu.

LOVE2COOK said...

Aisey, so pityyyy! :(

Nurkasih said...

ala sian ye anis tido kat tgga...

Azita said...

bukan salah ibu mengandung!!!!!