Thursday, December 10, 2009

Sirap limau & cekodok

Hihihi..puas tgk gmbo budak ala2 terabai oleh ibu ngan ayah dia meh kita minum dulu......


ni gara2 kecur tgk rumah kak Hazila yg tayang air limau...mcm bestt jer kan..ptg tu gak buat..skg mmg tiap2 hari wat air nih..senang citer dlm esbok ada stok air nih..tu pon kena nyorokkan jer sbb budak2 ni pndai amek sndri pg buat..lum tghri dh hbs..mana aci..org yg buat telan air liur jer ihihihihi

Dh tu bila dh minum..meh kita mkn cekodok pisang ni plak...skg mmg tgh kemaruk pisang yaaa...apa2 yg ada kaitan ngan pisang mmg lajuuuu jer...ni ada lg projek memisang hihihi...mmg kena ada stok pisang kat rmh..asik nk mkn pe2 yg ada kaitan ngan pisang..tp pisang mkn gitu je tak mau plak hishhh mcm2 :)
org kg mcm A mmg suke kalu wat cekodok tu agak2 hangus sket...kalu takat goreng kuning emas..mmg kureenng sket...lajuu mkn bila goreng ala2 geseng2 sket..

mehhh jemput makan :)

9 comments:

Sue @ Nenie said...

Ooooo..Sekarang suke pisang yeee..?

Dah, buat banyak-banyak lagi, pah tu boleh antar kat sini sepinggan...

Azie said...

>>>Ninie...hihihih skg mmg tgh kemaruk pisang..:)
nk wat manyak2???kekekkekeke (ayat mcm kedekut kan) hihihihihihi...gurau jer..kalu dekat leh anto sepiring 2..pas tu kena bls blk lah hahahahah

Azita said...

k.ita pun suka yg agak2 hangus tu. bak sikit cekodok tu! sirap limau sekali ya!

Watierman said...

Yang jauh pun datang bergolek kalau dengar cekodok bulat2....!!!

love2cook said...

Nakkkkk sirap limau dan cekodok!!! uish uish...they both my fav! :)

Azie said...

>>>Kak Ita...alaaaaaaaa akak lmbt ler hihihi sume dh hbs kekekeke..tgl sirap limau jer hahaahah

Azie said...

>>>Kak Watierman....tulah kak kan..tp kita tak reti nk memballkan cekodok tu sbb x pndai nk menjemput ihihhi sumee berekor :)

Azie said...

>>>Love...ala ciannyer dia hihihi...lmbt ler love..sumee dh hbs kekekekeke

Cikgu_Anie said...

salam perkenalan
boleh minta resepi cekodok pisang ni, sedapnyer, lain dari yg lain je nampak