Tuesday, January 19, 2010

Apakah ini ??? :)

Ni angkut dr kampung...sapa tau ni utk apa ???? :)


Bila nmpk menda2 ni hati berdebar2 hhuhuhuhu :)

4 comments:

leeyana-mamadaniel said...

huhuhu..dh siap2 air selusuh yek...ermmm klau x silap nih akar kacip fatimah kan...aritu blk kg pon mil nk kasi akar kacip kat kite...tp cari punya cari...x jumpa plak...katanya akar tu kene rendam...klau akar dh mengembang maknanya dh nk dekat bsalin lh tu..then air bekas rendam akar tu diminum beserta selawat...

masz_73 said...

teringat zaman nk lahirkan si dak zery.. mlm tu sakit.. rasa mcm nk bersalin so amik akar tu.. p rendam.. tengok2 x kembanggg pongg... tp sakit dh x tahan pegi jugak ler kespital..nah ko!.. 2 hari tunggu baru dia nk kuar.. (kes akar td - x tau ceta sbb dh g spital mlm tu jugak.. ntah kembang ke tidak! ahahhaa.. ) maklum ler anak sulung.. x de pengalaman...

Insyaallah.. Azie.. semuanya selamat ... aminnn..

jgn wisau2..kang penyakit lain pulak yg singgah :P

Azita said...

macam pernah ku lihat...tapi di mana ya??? kak ita tak pernah menggunakan "perkhidmatan" benda2 tu sbb semuanya bersalin awal seminggu dari jangkaan. apa2pun, moga azie akan selamat melahirkan..!

Azie said...

>>>Leeyana...yup hihihi mak yg buat..tp tu bkn air tau..tu minyak..yg akar tu dpt dr mekah..org li kan :)


>>>kak Masz...muahahahaha kita dpt gun akar tu masa amin 2 mgu lum beranak dh rendam hihihi..dh org kata kena minum airnya kita pon ikutlah..lg 2 hr nk beranak akar tu kembang..tp Wallahua'lam :)


>>> kak azita...amin..amin..amin..moga kita bersalin ikut time nyer hihihii...kalu minyak selusuh tu mmg dh start minum la ni..yg akar tu dh dekat2 beranak nnt..yg mcm nanas tu lps bersalin br rendam..minum airnya..tu org lama2 kata...ni semua hasil usaha mak kita lah sbb dlm bnyk2 anak2 dia kita ni lah yg selalu poblem kalu time peknen ;)