Tuesday, January 19, 2010

Tak de selera

tak tau nk mkn pe tau...sumeee tak kena di tekak..masa order mmg tgh set nk mkn..sedap..sedap..bila menu smpai alahai huhuhhuhuhu...mmg x leh nk telan ..napa ntah apa yg myebabkna mati sggh selera..

Ni menu masa kat kg mgu lps...mkn smbil menikmati sunset..sudahnya mmg tak leh nk telan..last2 MD jugak kena habiskan...mcmana my hb tu tak makin chubby..sbb asik kena mkn mknan isteri dia punya jer hiihhi..tp mmglah sgt2 tak tertelan huhuhuhhuhu


Ni plak menu hr jumaat lps..la ni ikut MD ada keja kt muar..nk gak rasa beza mee bandung muar yg pemes tu..
Sudahnya..A tetap tak leh mkn..tak tertelan..rasa sket pas tu terus tak mo..pe lagi MD ler tukang ngabiskan...mmg makin tembam ler my hb :)

Skg kalu kt rmh pon mmg x selera nk mkn..apa yg dirisaukan pon tak tau..tp mmg xde mood nk mkn..cuma rasa nk mkn yg ringan2 ja..mkn berat tu puas paksa diri tp tak nk jugak..bila mkn bnyk mulalah kembang tekak ni adehh makin hujung2 hari makin peliks lak perangai nih huhuhuhu

tp sat g nk wat projek 'pisang' harap2 ler selera tu timbul...