Tuesday, January 12, 2010

Makan bubur

Ni menu kami 3 beranak...MD xde dia p outstation

kebetulanlah plk..MD xde ni..Aniess demam adehh mmg x lena dbuatnya..tu yg buat bubur nasi..adil sume kena mkn bubur..bg senang tak yah kunyah2 terus telan.. dr pg, tghri smpai mlm ni mmg mkn bubur ja...

semoga aniess cpt sembuh...ayah xde ni..sedih plak kalu kena jaga anak sesorg huhuhuhu..

5 comments:

Azita said...

azoe dgn bubur nasi, akak dgn bubur jagung. bubur jugak!!! mcm janji2 jer nak masak bubur ari ni...

ima said...

wahhh...bestnya sesekali kalau dapat makan bubur nasi ni...moga anak tu cepat sihat dapat makan bubur yang ibu masak tu!!!

Watierman said...

Dah sembuh ka si anis??? Tapi kena bubur sekali sekala memang sedap!!!Moga Anis cepat sembuh ya!

Adnazthie said...

Salam Cikgu Azie,
Risau betul kalau sakit..yelah tekak semua tak kena. Bubur memang penyelamat..lelagi klu dah dihias sebegitu cantik..menarik..tertarik..

Azie said...

>>>kak azita ...sedap tu bubur jagung adehh lamaaa tak mkn bubur jagung ;)


>>>Ima...tulah kan sesekali dpt mkn bubur jagung ni sedappp...alhamdulilah Aniess dh semakin baik tgl batuk2 jer ;) tq ya


>>>kak watierman...Tq kak..anis batuk2 ja la ni..tulah sesekali mkn bubur sedapp tak sedar 1 periuk sdg habis kami mkn 3 beranak ihihihhihi


>>>Adnazthie..tulah kalu sakit ni kan mknan sedap jd tak lalu mkn kan..tu yg masak bubur..bg senang mkn tak yah kunyah2 terus telan je ihihhihi