Sunday, January 10, 2010

weekend @ home :)

Weekend jer rajin :) .....hr keja jgn harap..

tgklah rmh ni dh bersawang2 elok ler tu wat tirai lalang2 kt sebelah ni hihihii ...mmg pdn dgn tn rmh yg asik kejap adoo jap xde..bkn pe sejak menjak ni nk transfer gmbo dr cam ke pc punyalah syusah tu yg membantutkan usaha nk n3 kat sini..

Disbbkan hr ni hr cuti...mcm biasa..menu pagi terus smpai mlm :)

lately mmg asik terjaga tgh2 mlm dh tu payah nk smbg tdo..bila dh bangun tu mulalah wat projek tung tang kt dapo ...tuk hr ni dpt wat menu nih


roti lupe nk interprem..ada kt sebelah nuu...

biasa A siap dlm kul 6 pg ...pas Subuh haaa amek ko terus terbongkang kadang smpai jam 9 - 10 hihihihihi tp yg penting makanan dh settle..ni kalu bangun dh lmbt pas tu mknan x siap lg mau MD muncung2 hihihihi....pas ni leh rileks sket..malas nk masuk dapoo..kalu nk jln2 pon senang sbb sume dh siap :)

jom makan..:)

2 comments:

blogresipi.com said...

BEstnye laksa.. kite kempunan nak makan yang letak bunge kantan daun kesum ni... setakat ni kalau nk makan dpt makan yg guna tuna dlm tin je..huhuhu

Azita said...

ooooo...makan laksa tak jemput yaaaa...!!!! sedapnya laksa! kegemaranku itu...