Monday, March 8, 2010

Bronis :)

Ni layan tekak kita plak :)

Dr hari ke hari nak buat...mmg sedap...mkn suam2 wahhh asyik sggh
Terima kasih pd Alongroz & kwn2 yg memanjangkan resepi ini....

>>> Maaf ler...tak saboo nk potong tu yg atas dia retak berjuta...tp rasa amboiii mmg penuh rase cokleti..kompem..naik lg kg kt bdn ni ;)

6 comments:

~ Lady ell ~ said...

azie ni hebat jugak kat dapur ya..ada je resepi nk try.ell smnjk dh ada ank kecik susah sket nk buat mknn kudap2an..masak tgh haripun yg simple je..berebut ngan masa..:)

Azita Zain said...

dah menerai brownies plak? k.ita lum terbuka hati nk cuba tp tengok kat umah org2 lain tu cam sedap jer...

Fiza Nordin said...

resipi ni akak pun teringin nak buat.tekak pun teringin nak rase...bahan2 pun ade...tp M sangat kuat...tak daye nak lawan kakakaka!!!

Mummy Qis Adri said...

boleh dptkn resepi brownies ni tak..

Eiba said...

Bila gamakny akak leh amik kek nie..rasa cam lapar gaks niee..

日月神教-任我行 said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社